Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aarrgh miten mua nolottaa meidän nelivuotiaan höpinät

Vierailija
20.12.2009 |

olimme uimahallissa saunassa istumassa kun sinne saapui tummaihoinen nainen lastensa kanssa. Mun nelivuotias ihan topakasti ja kovaan ääneen kysyi minulta, että äiti miksi noilla on ihan suklaiset naamat. Siis en ehkä ole eläissäni hävennyt niin paljon! Onneksi tämä tummaihoinen äiti tuntui suhtautuvat huumorilla asiaan ja nauroi raikuvasti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran kysyi nähtyään tummaihoisen miehen kuuluvalla äänellä että miksi tolla miehellä on noin hassu naama. Sen jälkeen keskusteltiin, että ihmisiä on erilaisia ja kommentit loppuivat.

Vierailija
2/6 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuu tummaihoisia. varmaan lapseni tottuu näkyyn eikä möläyttele mitään hirveän noloa julkisella paikalla. (Vielä kun lopetettaisiin selän takana neekeriksi sanominen, ennen kuin lapsi oppii puhumaan...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ettekö juttele lastenne kanssa? Me asutaan ihan korvessa eikä täällä juuri monikulttuurisuus kuki. Kuitenkin olen saanut lapseni ihan puhumalla sivistettyä niin, etteivät onneksi ole osoitelleet tai ihmetelleet esim. vammaisia, ylipainoisia tai eri ihonvärin omaavia ihmisiä. Olen tämän (jännityksellä sivusta seuranneena) huomannut, kun ollaan kuitenkin joskus täältä korvesta pistäydytty isommilla kylillä, missä tulee vastaan monenlaista tossunkuluttajaa.

Vierailija
4/6 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoi: "Se on siinä, eikä hevosenperseessä!"

Vierailija
5/6 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki riippuu siitä, miten sinä jatkat keskustelua tilanteessa.

Vierailija
6/6 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tummaihoisuus ole aina kaikkeen syynä.

kerran kysyi nähtyään tummaihoisen miehen kuuluvalla äänellä että miksi tolla miehellä on noin hassu naama. Sen jälkeen keskusteltiin, että ihmisiä on erilaisia ja kommentit loppuivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi