Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

erosormus??!! MITÄääääH!?!

Vierailija
19.12.2009 |

Siis olin tippuu penkiltä kun mies alko kysymään erosormusta varten että mihin sormeen aion sen pistää.

Onko kenenkään muun mies/ex ostanut tämmöistä?

Mitä mä sille sanon? Ja miten perustelen etten tahdo sormusta. Se sanoi että ymmärtää etten enää voi vihkisormusta käyttää mutta haluaisi että muistaisin hänet ja tän tilanteen kun eroomme.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunkee sen vaikka persläpeensä...

Vierailija
2/7 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ammatiltani koruntekijä ja tein erotessani itselleni erosormuksen hopeasta ja graniitista. Mutta tein sen lähinnä uuden elämän alun merkiksi, tuo vanhaan jumittaminen tuntuu aika oudolta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisi ajatukseen. Ikävien fiilisten yllättäessä voisi polkea jalkaa tai hieroa mutaan.

Vierailija
4/7 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunkee sen vaikka persläpeensä...

Vierailija
5/7 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitetaan sormus oikeaan nimettömään kun mennään naimisiin, ja sit ku erotaan tai tulee leskiksi, niin siirretään se sormus vasempaan nimettömään =D että sillai....

Vierailija
6/7 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydät siltä mieheltäs muutaman tonnin tililles, ja käyt valkaamassa oikeaan nimettömääs pramean sormuksen. sillähän siitä pääsee! ;)

Vierailija
7/7 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydät siltä mieheltäs muutaman tonnin tililles, ja käyt valkaamassa oikeaan nimettömääs pramean sormuksen. sillähän siitä pääsee! ;)

kannatan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä