Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yllättävän harva imettää

Vierailija
18.12.2009 |

aloin aikani kuluksi käymään esikois-vauvani kanssa seurakunnan järjestämässä vauvaryhmässä kerran viikossa. Huomasin että imettävänä äitinä kuulun vähemmistöön. Melkein kaikki siellä syöttävät vauvojaan pullosta, siis ihan pieniäkin vauvoja. Ja ne pari muuta imettäjää lopettivat myös lapsen ollessa n. nelikuinen. Aika yllättävää. Luulin että suurin osa imettää.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka moni imettää. me käydään kaiken maailman muskareissa ja perhekerhoissa enkä ole nähnyt että kukaan antaa pullosta. ja vähän isompiakin näkyy imetettävän. imetän mun viisikuista mutta esikoinen sai pullosta, kukaan ei ikinä ainakaan mua syyllistänyt. oliskohan niin että itsestä vaan tuntuu että muut syyllistää. mua ei ainakaan vähemmän voisi kiinnostaa miten muitten vauvat saavat ravintonsa..

Vierailija
22/23 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummastella joskus siinä paikkeilla, kun vauva on puolivuotias juuri tyyliin "vieläkö sinä jaksat imettää" tai "et kai sä vieläkin imetä". Mikäs siinä jaksaessa, isomman vauvan imettäminen on musta ainakin tosi helppoa verrattuna alun imuttelumaratoneihin, rintaraivareihin ja ties mihin. Imetän kohta vuoden ikäistä lasta, enkä ole ajatellut ihan lähiaikoina vielä lopetella.

Mä en kyllä puutu siihen, miten muut lapsensa ruokkivat, mitäpä tuo mulle kuuluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä asuvat tuttavani eivät juuri kukaan imetä, "kun ei ole onnistunut". Toisaalta omiin menoihin päästään jo vauvan ollessa hyvinkin pieni ja saadaan vauva yökylään isovanhemmille.

Itse asun suuremmalla paikkakunnalla nykyään. Liekö otanta sitten suurempi ja laajemmalla kirjolla, täällä asuvat tuttavani imettävät eikä ole kiirettä saada muutaman kuukauden ikäistä vauvaa yöhoitoon (eikä se edes monella ole mahdollista, kun ei ole vanhempia tai muita sukulaisia lähellä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi