Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudet vaimot ja uusperheen äidit

Vierailija
18.12.2009 |

inhoavat ex-vaimoa ja miehen lapsia siksi, että lapset ovat muistutus siitä, että mies on joskus rakastellut ex-vaimon kanssa (ihan samalla tavalla kuin nyt heidän kanssaan).

Ja siittänyt hänelle lapsen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että joku pikkuvaimo noinkin ajattelee, mutta kyllä useimmilla uusperheen äideillä on itselläänkin jo elämää takana sen verran, ettei tuollainen asia tosiaankaan närästä. Tietenkin nelikymppisellä miehellä on ollut naisia ja seksiä heidän kanssaan. Itsestään selvä asia, joka ei herätä ainakaan minussa mitään tunteita - eikä todellakaan ainakaan alemmuudentunnetta. Mieheni vaihtoi muuten vanhempaan :D

Vierailija
2/10 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin syytön omaan syntymäänsä? Puhumattakaan siitä, että pidän yleensä vieraistakin lapsista, miksi en pitäisi oman mieheni lapsesta sitten. Ja voisin jopa adotoida lapsen, ajatteles kuinka hurja juttu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän sanoo ihan äänenkin välillä, että häntä ällöttää, kun on joskus ollut exänsä kanssa. ja kun minä en ole ollut kenenkään kanssa ennen miestäni, niin tuntuu se vielä enemmän häiritsevän miestä.

Vierailija
4/10 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoo usein, että olisi toivonut meidän olleen yhdessä koulun yläluokilta asti. Itse en ajattele samoin. En olisi silloin osannut arvostaa häntä, niin ihana mies kuin hän onkin.

Vierailija
5/10 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet sanoo näin.:) Mitä siitä tulisi jos sanoisi jotain muuta.:)))

Aika monet miehet tietää mitä naiselleen kannattaa sanoa.;) Ettei tulis ilmiriitaa. Exän opit menny perille. Luulisin. Ja osaa olla sinulle ny parempi.;)

Hän sanoo usein, että olisi toivonut meidän olleen yhdessä koulun yläluokilta asti. Itse en ajattele samoin. En olisi silloin osannut arvostaa häntä, niin ihana mies kuin hän onkin.

Vierailija
6/10 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenhan minäkin elänyt elämää ennen tätä suhdetta... Ainoastaan se harmittaa, että mies on onnistunut nuorena pariutumaan luuserin kanssa. Ja kyse ei ole mistään piilovihasta vaan mieskin ihmettelee, miten arvostelukyvytön voikin olla vielä parikymppisenä.

Vierailija
7/10 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastensa kautta määräillä entisen miehensä uuden perheen elämää.

Lapset ex-liitosta ovat aina meille tervetulleita jos sopeutuvat siihen elämään mitä me elämme.

Vierailija
8/10 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eksä neuvoi muistuttamaan miestä, kuinka ekana olleet lapset on aina ensin joka asiassa. Mitäs jos uusperheen äiti muistuttaisi miestä, että eikös ne lapset ole rakkaampia, joiden äitiäkin rakastaa. Mautonta kumpikin.

Onneksi meillä miehen eksä on suhteellisuudentajuinen ja ei sano meidän elämästä koskaan mitään. Kun lapsi ei ole täällä vaarassa, niin muuhun ei puutu. Tietysti odottaa hyvää kohtelua, mutta ei takerru jokaiseen yksityiskohtaan ja ei ylipäätään ole kertaakaan sanonut yhtään mitään lapsen hoidosta meillä. On kiva ottaa lapsikin tänne, kun saa olla aidosti kuin kotonaan ja toimia oman näkemyksensä mukaan.

lastensa kautta määräillä entisen miehensä uuden perheen elämää. Lapset ex-liitosta ovat aina meille tervetulleita jos sopeutuvat siihen elämään mitä me elämme.

Vierailija
9/10 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä tilanne näyttää ketuttavan. Kun itse ei ole uutta kestävää parisuhdetta löytänyt ja ex-mies siis on, niin se näkyy ärsyttävän. No, ei heidän liitoonsa montaa vuotta kestänytkään....

Vierailija
10/10 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm.. Ei ole kyllä koskaan tullut mieleen tuollainen. Olemme olleet vuosikymmenen miehen kanssa yhdessä, luulen että mieheni rakastelee kanssani ihan mielellään, eikä kaipaa menneesen eikä vertaile minua exään. Onhan mullakin entistä elämää. Lapset ovat ok.

Täällä tuntuu olevan nämä miehen nykyiset aika punainen vaate. Ja valitettavasti mainetta mustaavia provoja taitaa esiintyä täällä usein :(

Emme me kaikki isän uudet ole miehen lapsen vihaajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi