Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä huijausta?

Vierailija
18.12.2009 |

Sähköpostiin tuli joku viesti, lähettäjänä USfinancial relief center. Viestillä sanotaan että mulla olis mahdollisuus saada n 20 000 ja pitäis avata linkki johonkin exclusivecarttiin. Onko tämä niitä bluffeja missä ihmisiä huijataan antamaan luottokorttitietojaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luomaan työpaikkoja ja pitäisi toimia ennen vuoden loppua??

Vierailija
2/6 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko lähetit luottotietosi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt sähköpostitse yrittäisi ihmisiä huijata!

Usko ihmiseen ja tee mitä viestissä pyydetään, siten onnen löydät.

Vierailija
4/6 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä tuli mieleen uudentyyppiset verkkopankkihuijaukset, joista oli viikko..pari sitten juttua taloussanomissa.

Jotkut viisaat ovat kehittäneet viruksen, jonka avulla voi nostaa pankkitileilta rahaa silloin kun tilin omistaja käyttää verkkopankkia. Kohteena ovat ne pankkitilit, joilla on vaihtuvat verkkopankkitunnukset.

Viruksen saa koneelleen käymällä 'saastuneilla' sivustoilla (esim. tuo linkki voisi olle semmoinen sivusto) ja sitten kun seuraavan kerran menee samalla koneella verkkopankkiin niin rahat vilahtaa tililtä ties minne.

Vierailija
5/6 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse avasin linkin ja olen nyt 20000 dollartsia rikkaampi.

Not.

Vierailija
6/6 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpostiin tuli joku viesti, lähettäjänä USfinancial relief center. Viestillä sanotaan että mulla olis mahdollisuus saada n 20 000 ja pitäis avata linkki johonkin exclusivecarttiin. Onko tämä niitä bluffeja missä ihmisiä huijataan antamaan luottokorttitietojaan?

Etta ihan Ameriikan taloudellista apua sinulle tarjotaan. Eikohan omassa maassa riittaisi autettavia. Milla perusteella (jarjella ajatellen) luulet olevasi oikeutettu tuohon apuun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän