Juu-u, tilillä 2,40€. Hyvää joulua vaan kaikille!
Miten tässä pärjää kuun loppuun. Viimeinen päivä tulee vasta kotihoidontuki ja kuntalisä.
Kommentit (27)
Hyvä se on rikkaiden kauhistella. Mihinkään en ole rahojani hassannut. Kotihoidontuella tässä ollaan kahden pienen lapsen kanssa kotona. Mies on töissä, mutta meillä on omat rahat. Ja kauhistelkaa sitä rauhassa.
Mä en tekis mitään miehellä, joka antaa näin tapahtua. Vaikka siis olisikin ns omat rahat ja tilit niin jos sulla kerran on mies, joka käy vielä töissäkin niin kyllä sen miehen tehtävä on pitää perheestä huolta ja mennä ostamaan sitä ruokaa jääkaappiin.
Mä olen itse myös työtön eikä miestäkään ole ja lapsikin on, mutta aina meillä on ruokaa ollut jääkaapissa ja tililläkin aina reilusti rahaa.
Taidat vaan elellä liian leveästi tms.
Hyvä se on rikkaiden kauhistella. Mihinkään en ole rahojani hassannut. Kotihoidontuella tässä ollaan kahden pienen lapsen kanssa kotona. Mies on töissä, mutta meillä on omat rahat. Ja kauhistelkaa sitä rauhassa.
Mahtaa olla ihan vitun upea suhde, jos toinen saa olla ihan kusessa, vaikka toisella on rahaa.
Mutta vakka kantensa valitsee, ap. ilmeisesti mielellään katselisi puolisoaan samassa alennustilassa.
Aikooko se miehesi yksinään joulupöydässäkin syödä kaikkia herkkuja ja te vaan katsotte vieressä?? Haloo!!!
Mutta ei koske, koska ei halua siipeillä. Tai mies ei anna, kun on kerran miehen rahoilla hommattu.
Hienoja perheitä suomesta löytyy, etten sano.
siivoaa talon puoleksi, hoitaa lapset puoliksi, laittaa puoleksi ruuan ja muutenkin tekee puolet kotitöistä.
En ymmärrä sinun ja minun rahoja, erityisesti silloin, kun toinen on kotona hoitamassa yhteisiä lapsia ja kotia.
Oikeasti: mikä PERHE tai PARISUHDE tuo on??
Miksi suostut moiseen??
Eihän kukaan aikuinen ihminen ole noin tyhmä, että elää tuolla tavoin? Jos tämä on totta, niin ap saa vain itseään syyttää, että on suostunut kodinhoitajan rooliin ja vieläpä ilman palkkaa!