Mua arsyttaa lapsien kaverit, siskokset, juoruavat joka asiasta ja puhuvat tauotta!
Nama tytot ovat 5v ja 8v. Nuorempi on samassa ryhmassa kuin minun nuorempi tyttoni ja vanhempi samalla luokalla kuin meidan vanhempi tytto.
Seka meidan lapset etta etta nuo siskokset aloittivat uusina nyt tana syksyna uudessa koulussa ym ja aluksi tyttareni pitikin tasta uudesta kaveristaan koska han oli puhelias ja teki nopeasti tuttavuutta. Mutta nyt lapseni kertoo paivittain kuinka tama toinen lapsi hairitsee hanta tunneilla, jatkuvalla puhumisella ja valitunneilla roikkuu vain hanessa, lapseni ei saisi leikkia muiden kanssa, oikein kuulemma rukoilee etta leiki vain minun kanssani ja haluaa vaihdella lynia, kumeja yms koko ajan ja lapseni ei pida tallaisesta jatkuvasta "hairinnasta".
Eilen illalla tyttareni alkoi itkemaan. Kysyi koska on taas juhannus... Ihmettelin ja kysyin miksi niin ja han sanoi etta on kuullut juhannustaioista ja toivoisi etta jos han keraa erilaisia kukkia tyynyn alle juhannusyona, han toivoisi etta joku hanen vanhasta koulustaan tulisikin samaan uuteen kouluun hanen kanssaan.
Lisaksi viela kertoi etta tama uusi kaverinsa oli sanonut ettei hanella ollut vanhassa koulussaan yhtaan kavereita ja tyttareni sanoi ettei han ihmettele sita enaa yhtaan, koska tama tytto kuulemma puhuu TAUOTTA ja ei jotenkin osaa leikkia ja kayttaytya kuin muut lapset. Koulutyossa tiedan etta tama lapsi on tosi alykas, muttei omaa ilmeisesti kovinkaan hyvia sosiaalisia taitoja viela.
Sitten tama nuorempi sisarus. Meidan 5v tytto on tosi hiljainen ja varsinkin nyt uudessa hoidossa puhuu vain harvoille ja valituille, mutta osaa kylla olla tuhmakin, varsinkin kotona on aivan jarkky tapaus aina valilla, eli ei mikaan enkeli. Mutta mua arsyttaa ja harmittaa lapsen puolesta kun olen esim. hanta hakemassa tulee tama toinen tytto juoruamaan heti siihen etta "Maija" ei ikina puhu kenellekkaan mitaan!!!" "So on ollut taas koko paivan ihan hiljaa!!!" Ok, tiedossa on.
Tana aamuna lapseni taas kiukutteli ja sanoin etta kayttaydyhan nyt kunnolla, ja toivottavasti olet hoidossa natisti, niin han kertoi etta tama hanen ns. kaverinsa oli mennyt opettajalle kertomaan etta "Maija" kiukutteli ihan hirveasti kun olimme heilla kylassa! (Olivat meilla leikkimassa viime viikolla) ja lapstani harmitti aivan kamalasti kun aina kertoo kaikki. Olin kerran auttamassa heidan ryhmassaan ja tama tytto oli ensimmainen joka tuli tyrkylle aikuisen helmaan ja kertoi heti mita tyhmaa lapseni oli tehnyt aamun aikana siella.
Sori tama vuodatus, piti vain purkaa oloa. Omat lapseni eivat tosiaan ole taydellisia, varsinkin nuorempi on varsinainen kankkarankka, mutta silti arsyttaa juorukellolapset!
Kommentit (3)
Mä en kanssa jaksa tollasia lapsia yhtään, eikä kyllä mun lapsetkaan. Ja kyllähän niiden vanhemmatkin on yleensä kamalia kalkattajia ja paskanpuhujia.
Mä en kanssa jaksa tollasia lapsia yhtään, eikä kyllä mun lapsetkaan. Ja kyllähän niiden vanhemmatkin on yleensä kamalia kalkattajia ja paskanpuhujia.
perusteella, mutta minusta han on ihan mukava, ei mielestani puhu yhtaan erikoisen paljon, siis ihan normaalilta vaikuttaa. Siksikin ihmetyttaa...
ap
tommosten lasten kanssa. Ovat todella ärsyttäviä. En kutsuisi kylään, etten vaan rohkaisisi kaveruutta. Ei tuu saamaan muita kavereita kun ei kukaan tota kestä. Opettajallakin on varmaan hermot jo mennyt jos tyttö luokassa häiritsee, oma lapsesikin saa häirikön leiman tossa samassa.