Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäikäiselle piilolinssit? 12v tytär haluis

Vierailija
16.12.2009 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoresta ja hänen luonteestaan. Osaako huolehtia käsihygienista jne. toiset ovat jo tuon ikäisenä kypsempiä kuin muut saman ikäiset. Itse ehkä ajattelisin, että en noin nuorelle vielä hankkisi. Toisaalta silmälääkäri on varmaan oikea henkilö päättämään/suosittelemaan, ei vanhemmat.

Vierailija
2/6 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksei. Toki sinä voisit "perään katsoa", että vaihtaa kk-linssit silloin kun kuuluukin jne.

Mä olen kärsinyt silmälaseista niin paljon (-5,0) että mielellään soisin ihmisten niistä pääsevän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilun takia tarvitsin, lasit haittasivat liikaa.

Mutta kuten edellinen kirjoitti, niistä täytyy osata huolehtia, oikeasti.

Pidin piilareita melkein 15v päivittäin, käyttö vaurioitti sarveiskalvoa enkä voi enää käyttää niitä, pari kertaa vuodessa kertakäyttölinssit menee. Ja tämä vaikka pehmeät linssit aina olikin, käsittelin huolellisesti eikä ollut tulehduksia tms:-/

Omalle 12v en varmaaankaa hankkisi.

Vierailija
4/6 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonipiilolinssit läpäisevät happea yhtä hyvin kuin jos ei piilolinssejä käyttäisi ollenkaan. Mitään sarveiskalvovaurioita ei siis enää tarvitse pelätä.

Vierailija
5/6 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin hän niitten kanssa pärjäsi jo tuolloin. Harrastuksissa ne oli tosi kätevät. Toiselle tytölle hankittiin, kun hän oli 13-vuotias. Poika taas halusi vasta lukiolaisena.

Vierailija
6/6 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kovin isoja hygieniariskejäkään ei ole. kunhan muistaa pestä kädet käsitellessään linssejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi