Aurinko energiaa
Mä olin aamulla sitä mieltä, etten haluis nousta sängystä ollenkaan. Esikoinen piti laittaa kouluun ja nuorempi nyt ei yksin pärjää äidin nukkuessa. Mies vielä lähti niin aikaisin töihin, ettei vienyt koiraa aamulla vaan jätti ulkoilutuksen mulle. Mulla on vapaa päivä, että ihan ymmärrettävää mieheltä.
Saatettiin esikoinen kouluun yhdeksän aikaan. Samalla vein kasan lasipurkkeja kierrätykseen. Ulkona sitä piristyikin kunnolla. Ihana pieni pakkas ilma, ei tuule ja aurinko paistaa. Tulikin sitten käveltyä koiran kanssa rattaita työnnellen puolitoista tuntia. Vaikka ajatus oli käydä puolen tunnin aamu lenkki.
Sisälle kun tulin niin innostuin sulattamaan pakkasen. Ei ollut kyllä pahasti jäässä ja nyt olen jo pessytkin sen. Pian voin laittaa pakasteet takaisin.
Tähän koneelle tulin hetkeksi kun maksoin laskuja pois ja suunnittelen hiihtolomaa. Netistä etsiskelen Levin ja Tahkon hintoja jos vaikka lähettäisi laskettelemaan koko porukka.
On niin energinen olo ja tuntuu että olen saanut paljon tänään aikaiseksi eikä kello ole kun vähän yli puolen päivän.
Menkää ulos ja ammentakaa aurinko energiaa, kun sitä nyt saa. Kerro minkä energia piikin se sinulle antoi.
Kommentit (4)
ja energiapiikki ovat yhdyssanoja. Samoin pakkasilma.
Ketä kiinnostaa sun kielioppi korjailut??????
Aina oppii uutta. Olen pahoillani, mutta itse asia meni sivu suun, kun pisti silmään noi pahat virheet :-(
On niin hyvä mieli. Ihanaa päivää teille.
Ap
ja energiapiikki ovat yhdyssanoja. Samoin pakkasilma.