Nyt se ylipitkä treffi-ilmo on huomattu mediassakin :)
Kommentit (21)
käyn luovuttamassa verta niin en kelpaa :D
Etsii selvästi toista miestä. Ei tollaista naista ole olemassa.
haluaisi tavata sitä naista, joka nuo kriteerit täyttää.
Mikä noissa kriteereissä oli niin kamalaa, että reagoit noin voimakkaasti?
Mikä noissa kriteereissä oli niin kamalaa, että reagoit noin voimakkaasti?
tuon kirjoituksen näyttämään "voimakkaalta reagtiolta"?
Mä en jaksanut edes joka kohtaa lukea, mua alkoi ällöttämään tuo mies. Huomaa, että hänkään ei ole jaksanut lukea omaaa tekstiään koska muutamassa kohdassa hänen toiveensa/vaatimuksensa menevät ristiin.
hahahahahahahahhah, sain kyllä päivän parhaat naurut tuota lukiessani, en kyllä jaksanut edes kokonaan lukea, niin hulluksi meni. enpä ois lähelläkään tätä ihannetyyppiä, tipahdin jo listan alussa :)
ja koulutuksena hällä peruskoulu??
jollaki ollu hauskaa tuota kirjottaessa.
on päätynyt uutisiin asti... vähän lähdekritiikkiä, toimittajat pliis!
Paitsi, että olen liian lihava ja lyhyt enkä kuuntele klassista musiikkia. Too bad. Harmittaa ihan hirveästi.
niin olisi tosi kiva, jos hän tutustuisi minun mieheeni. Ehkä sitä kautta mieheni voisi ymmärtää minua ihmisenä paremmin.
että jäi kyllä kieltämättä mieleen. Mutta en minäkään uskonut, että tuo on yhden ihmisen tosissaan tekemä ilmoitus.
Millasetkohan kriteerit niiden raukkojen on aikanaan täytettävä.
monta vuotta jo ilmoillut, ilmoitus pitenee ilmeisesti epäonnistuneiden deittien perusteella.
eikö meistä jokatoinen täytä nuo "kriteerit"?
mitenkään kummallisia, ihan tavallisen ihmisen piirteitä. Se, että jollain on noin tiukat kriteerit on kyllä jo hiukka omituista...
Jaksoin lukea puolet. Siitä tuli mieleen elävästi eräs ystäväni (siis nainen, joka sopisi kuvaukseen), mutta tiedän myös sen, että kyseinen nainen pitäisi kyseistä miestä täysin huumorintajuttomana ja tylsänä yksilönä. :)
Vain 1276 kohtaa ei osunut kohdalle - sääli.
Harmi, että mulla on jo mies ja lapsia (ja koirakin löytyy).