Kiitoskiitoskiitos vihreän värin tummentamisesta!
Ja seis se naukuminen, tulin ensimmäistä kertaa tälle päivälle palstalle. Mahtavaa, ehkä voinkin jatkaa täällä!
Olin jo jättämässä koko palstan, kun silmät kipeytyivät tuosta neonvihreästä, jota vielä näkyy olevan vasemmalla otsikoissa.
Mutta kiitos siis ylläpidolle, sillä tämä vihreä on jopa luettavissa!
Kommentit (9)
eivätkä enää fuksianpunaisia!
Hallelujaa!
t.ap
Mutta en tajunnut, että väriä on tummennettu. Tyhmyyksissäni luulin, että tällä toisella koneella, johon äsken tulin, on jotenkin erilaiset säädöt kuin koneella, jolla olin aikaisemmin illalla. Tuntui ihan ihmeelliseltä, että pystyin lukemaan tuota vihreää.
Mutta siitä ei taida olla toivoa. Ennen oli viestin tekstin jälkeen jollen ihan väärin muista aavistuksen vaaleammalla "vastaa viestiin" ja ilmoita "asiaton viesti". Ja sitten seuraavan viestin tunnistetiedot ja viesti. Nyt tulee viestin jälkeen vihreetä kenttää ja kaikenlaista viivaa. Sitä vaan silmä pökkää pahan kerran ratatatatataata. Hirmu paljon hankalampi lukea.
lilaa ja tummaa vihreää kunnolla toisistaan. Pitää siristää, että näkee mitkä rivit on luettuja ja mitkä lukematta.
eivätkä enää fuksianpunaisia!
Hallelujaa!
t.ap
Olen säätänyt pois tuon automaattiset täytön ja linkkien merkitsemiset.
Mutta mua etoaa noi ohuet punaiset viivat. Toi oranssi on paljon parempi! Eikö ne voisi olla kaikki oranssilla. Liikaa viivoja kaikkialla, vois niitä muutaman vähentääkin.
vielä kun muutetaan viestien otsikkofonttia sellaiseksi, että se näyttää kirjoitukselta eikä viivoilta, niin alkaa olla lähes luettavaa.