Onko Amazon.co.uk luotettava nettikauppa?
Olis yksi juttu puoleen hintaan Suomen nettikauppojen hinnoista. Ja lisätäänkö lähetykseen jotain tullimaksuja? Hinta on noin 50 puntaa.
t.ensikertalainen
Kommentit (8)
itse ostan ebaystä. Se on ainakin ollut turvallinen tähän asti ja tilauksia tehty paljon;) Olen meinannut tilata monta kertaa sinun mainitsemasta.
Tuotteet maksavat 67 puntaa, lähetyskulut tuon 33 ja ilmeisesti alv on laskettu loppusummaan, joka on 115 puntaa.
Ei se sitten lopulta paljon halvemmaksi tule kuin jos ostaisi Suomesta. Plääh.
ja lisäksi heitin pakettiin yhden pyyhkeen, sillä kulut 8 puntaa. Ilmeisesti ei sitten tulekaan samoilla lähetyskuluilla. Poistin sen pyyhkeen ostoksista sitten.
Jotkut kirjat ja DVD:t tulee tuolla noin 5 euron toimituskuluilla.
edes lähetä, ja ota huomioon erilainen "sähköjärjestelmä", siis pistotulppa jos on, ei sovi täällä. Patterivehkeestä varmaan kyse kun lähettävät.
eurooppalaisesta amazonista (siis co.uk), niin ei tule mitään tullimaksuja, koska se on EU:ssa, tarkemmin Englannissa. Jos tilaat amazon.comista, niin sitten tulee. Se on jenkeissä.
ja tilauskin on jo tehty. No, nyt olen vaan sitten odotuskannalla, että tuliko tehtyä kökkökaupat:(
että hintaan lisätään Suomen alvit 22 %. Mutta on silti halvempi. Ja että Visa Electronillakin voi maksaa. Tosin jouluksi ei taida enää ehtiä.