Luuletko saavasa 70e lahjakortin ruokaostoksiin?
Kommentit (11)
vaikka paikkakunnallamme on parempi tuloiset ja pienemmät perheet niitä saaneet.
Jotenkin on usko mennyt noihin.
5 tuttua on nuo lahjakortit saaneet, yhdellä pariskunnalla on 2 lasta, toinen vielä rintaruokinnalla. Äiti äitiyslomalla ja isä tienaa varmaan kolmisentonnia.
Meillä on kolme 2-5v lasta, minä kotihoidontuella ja mies tienaa nettona 1300€.
En tiedä miten niitä lahjakortteja oikein saa, joku hyväveli verkosto kai niitä jakaa?
Pitäisi varmaan ruikuttaa pitkin kyliä kuinka ollaan köyhiä.
Mistä niitä voi saada? Tulisi tosi tarpeeseen ainakin tässä taloudessa... :/
Tulot on mulle käteen 670e/kk (äippis ja lapsilisä), miehelle 140e opintotukea ja perheelle 98e asumistukea. Vuokra 550e, lainanlyhennys 300. Tarviiko sanoa enempää :(
en valitellut pitkin kyliä köyhyyttäni, niin kuin en nytkään. Hain taloudellista tukea sieltä, koska omat tulomme eivät riittäneet.
vaikka paikkakunnallamme on parempi tuloiset ja pienemmät perheet niitä saaneet.
5 tuttua on nuo lahjakortit saaneet, yhdellä pariskunnalla on 2 lasta, toinen vielä rintaruokinnalla. Äiti äitiyslomalla ja isä tienaa varmaan kolmisentonnia.
Meillä on kolme 2-5v lasta, minä kotihoidontuella ja mies tienaa nettona 1300€.En tiedä miten niitä lahjakortteja oikein saa, joku hyväveli verkosto kai niitä jakaa?
Mistä niitä voi saada? Tulisi tosi tarpeeseen ainakin tässä taloudessa... :/
Tulot on mulle käteen 670e/kk (äippis ja lapsilisä), miehelle 140e opintotukea ja perheelle 98e asumistukea. Vuokra 550e, lainanlyhennys 300. Tarviiko sanoa enempää :(
Meillä on kolme 2-5v lasta, minä kotihoidontuella ja mies tienaa nettona 1300€.En tiedä miten niitä lahjakortteja oikein saa, joku hyväveli verkosto kai niitä jakaa?
Joten hakekaa ihmeestä sossusta toimeentulotukea, jos tulonne ovat nyt liian pienet. Voitte ehkä sit saada ton lahjakortinkin (tosin taitaa olla myöhäistä tänä vuonna).
me saimme 150€ lahjakortin viimeviikolla:)olen myös kotihoidontuella.
ei mitään saa jos ei yritäkkään.ei ne lappuja ovelle tuo.
sukupuolen ja iän mukaan paketin vaikka en ole hakenutkaan.joku tuttava oli ilmoittanut että on suurperhe kyseessä ja rahat tiukilla.soitto tuli perjantaina et paketit voi noutaa tällä viikolla.
(ruokaan) vähävaraisille lapsiperheille. Tuota keräystä mainostetaan joka aamu ykkösen Aamu-tv:ssä.
kotihoidontuella ollessani. Oli täydellinen yllätys. Tänä vuonna tuskin tulee, vaikka käytössä olevat tulot ovat pienentyneet työssäkäynnin vuoksi.