Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko syke näkyä 6+1

Vierailija
14.12.2009 |

hyvillä laitteilla ultrassa? On niin huonosti aikoja saatavilla tuolle lääkärille jolla olen aina käynyt... Ei malttaisi odottaa vuoden vaihteeseen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

6+0 - 6+4 viikoilla :) Femedassa näkyi tuo 6+0 ja muut Kättärillä.

Vierailija
2/8 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt 2kk vanha nyytti kainalossa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tosiaan on varmasti se 6 viikkoa täynnä, helpostihan oikeasti on muutaman päivän vähemmän kuin kuukautisista laskettaessa. Mulla näkyi syke, sikiön koko vastasi 6+0.

Vierailija
4/8 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla kokenut lääkäri sanoi, että tuon kokoisella alkiolla voi joko olla syke tai ei, eli ihan päivistä kiinni. Ei auta vaikka olis kuinka hyvä ultra, kun ei sitä sykettä vaan ole liian aikaisin.

Vierailija
5/8 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän joka paikassa ole sellaiset laitteet nykyään, että syke näkyy jos se on, ei se laitteista jää kiinni. Sinuna odottaisin vielä ainakin viikon, koska jos raskaus ei olekaan oikeasti noin pitkällä niin syke ei vielä näy.

Vierailija
6/8 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenmeno viikolla 10 tuntui aika pahalta kun syke oli jo kerran nähty.

Vierailija
7/8 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se on ihan kiinni siitä mikä sen alkion todellinen ikä on, eli kauanko siitä hedelmöittymisestä on kulunut. Jos ovulaatio ja sitä kautta hedelmöittyminen osuu kierron loppupuolelle, syke voi näkyä (kuukautisista laskettuna) vasta jossain rv 8 ja silloin sikiön todelline ikä on tietenkin vasta 6-7 viikkoa.

Vierailija
8/8 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin ultrassa viikkoarviossa, jonka mukaan viikkoja oli ultraushetkellä 6+1. Todennäköisesti arvio meni muutaman päivän alakanttiin, mutta tuolloin näkyi jo syke vatsan päältä ultrattaessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän