Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä saa isokokoisia äitiysvaatteita?

Vierailija
13.12.2009 |

Siis nyt alkaa omat farkut puristamaan niin pahasti kun istuu että aina on aukaistava nappi ja vetskari..

Aika hankkia ekat mammafarkut, mut mistä ihmeestä?

Hennesillä kun kokeilin koon 46 farkkuja, sai laittaa öljyllä päälle..netissä kaikki 48koon housut on loppunut, mun housukoko vaihtelee 44-48välillä..seppälän farkuista menee 44 ja hm farkuista 48..Onks lindexillä tai KappHallissa mihin asti kokoja, vai täytyyks mun kulkea pylly paljaana kohta kun ei mikään mahdu jalkaan ;)

Kiitos

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on kokoja 56 asti. Ja ihan tavisrfarkuissa kuljin koko raskausajan.

Vierailija
2/7 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks se tunnu ikävältä jos sen housun kaluksen joutuu nostaan mahan päälle? Kun mullakin on noissa 48farkuissa se ongelma, et kun niissä on korkea vyötärö, niitä ei pysty jättään mahan alle, äitiyshousuissa ois se ihana resori mikä on mahan päällä..LinusLotasta löysin jotain mut en vielä tilaa.

Käyn ensin katsomassa Lindexin, kappahallin ja viel sen hennesin..sit on pakko tilata jos ei mistään löydy..

Ja katsoin niin noi netanttilan farkut on vähän liian tätimäisiä mulle ku oon 24v..haluaisin nuorekkaammat..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta kangasta ja tee itse tai teetä halvalla ompelijalla, kuten minäl.

Vierailija
4/7 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavifarkkuihin. Ja on siellä netanttilassa ihan nuorekkaitakin farkkuja kun ei osta niitä farkunsinisiä maalaismallisia.

Vierailija
5/7 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ratkoin farkuistani sivusaumat ja laitoin siihen kumpparia ja joustokangasta,sekä käytin henkseleitä, näin pärjäsin loppuunasti. Riippuu tietty vartalonmallista. Äitiyspaitoina käytin ihan kappahlin isojen tyttöjen tunikoita ja neuleita, niissä on tosi isojakin kokoja. Talvitakki oli kallein ostos, muuten yhteensä meni ehkä 30-40è vaatteisiin.

Vierailija
6/7 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko oli joku xxl, mahtui mulle kun käytän housukokoa 48-50.

Jos kiinnostaa, niin olisko sulla sellasta meiliosotetta, jonka voi tänne laittaa?

Vierailija
7/7 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos 7..tää ei näköjään julkaissu mun viestiä ku laitoin mailini..no kokeillaas tällei

mailini on luukussa eli celebrate ja sit luukkun loppuosa @luukku . com ;)