Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette kertoneet miehellenne raskaudesta??

Vierailija
11.12.2009 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olen raskaana". Muista opetella vuorosanat ulkoa, niin muistat sitten.

Vierailija
2/8 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen itse alkanut epäillä, olen sanonut sen miehelleni ääneen. En harrasta asioiden pohdiskeluja yksikseen enkä riisu vaatteitakaan pimeässä ja joskus olen jopa vessanpöntöllä istumassa, kun mies pöllähtää vessaan. Elämämme ihan suoraa elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaa kertaa kun olin raskaana ilmoitin vain miehelle että "susta tulee isä" ja toisella kerralla mies tiesi jo ennen minua..

Vierailija
4/8 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

me olemme yhdessä tehneet päätöksen yrittää lasta (2 krt) ja mieheni on tiennyt päivän jo etukäteen, milloin ostan testin jos menkkoja ei kuulu. Olen tehnyt testin ja tuloksen olen kertonut miehellä, muistaakseni sanani olivat tyyliin "plussaa näytti."

Vierailija
5/8 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtenä aamuna ihan vain varmistaakseni, etten ole raskaana, ennen kuin alan syödä minulle määrättyä antibioottikuuia. Mies oli vielä nukkumassa, kun pissasin tikkuun. Kaksi tummaa viivaa ilmestyi ruutuun ja juoksin miehen luo näyttämään testiä. Hän ihmetteli, että mitä toi tarkoitta ja oli todella onnellinen pöllämystyneen näköinen, kun kerroin, että tarkoittaa positiivista raskaustestiä.

Vierailija
6/8 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin multimediaviestinä kuvan raskaustestin + tuloksesta :)

Vierailija
7/8 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli epäilys raskaudesta ja miehen pyynnöstä tein testin viel illal ennen nukkumaan menoa. Kun tulos oli valmis tuli suusta sanat VOI PERKELE! Tais mies arvata et plussahan se oli. Ei tarvinu mun seuraavana yönä nukkua. Sen verran shokki oli.

Vierailija
8/8 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kertonut miehelle, että olen raskaana. Ollaan yhdessä päätetty, että vauva saa tulla. Jätetty ehkäisy pois ja harrastettu seksiä (paljon). Ja mies on tienny, että mun menkkojen pitäisi alkaa tiettynä päivänä. Ja olen ääneen pohdiskellut, että tissit on arat ja turvonneet, että huimaa ja tuntuu oudolta. Jne. Ja mies on ollut tietoinen siitä, että olen käynyt ostamassa raskaustestin ja on ollut kotona kun olen testin tehnyt. Odottanut tulosta mun kanssa. Nähnyt positiivisen tuloksen mun kanssa yhtä aikaa.

Joten en ole kertonut miehelleni ikinä olevani raskaan. Kaksi lasta meillä kuitenkin jo on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän