Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetätkö joulukortin, jossa lapsen kuva`?

Vierailija
11.12.2009 |

mä lähetän kun tykkään niitä itse saada

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin en mitään valmista kuvakorttia, vaan askartelen kortin, jossa lapsien kuvat jossain muodosaa. Joka vuosi keksin jonkun jutun, jolla teen siitä kortista jotenkin hauskan.

Tällaisia kortteja annamme vain isovanhemmille, pk-hoitajille ja sellaisille tutuille, joilla lapsia. Sinkut ja muut lapsettomat saavat sitten tavalliset korti.

Vierailija
2/15 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiva saada kortteja,joissa näkyy lasten kasvu ja kehitys. Tämä pätee niin läheisimpien kuin kaukaisempienkin ystävien/sukulaisten lapsiin ja oikeastaan vielä enemmän heihin - näitä lapsia kun näkee muuten harvemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin on mukava saada kortteja, jonka eteen on nähty vaivaa. Lapset ovat vielä sen verran pieniä, että eivät millään jaksa askarrella 60 korttia, joten olemme vielä lähetelleet kuvat. Minusta on oikeastaan ihan sama mitä muut korteista ajattelevat. Meidän kortti on tarkoitettu hyvän joulun toivotukseksi - ei lasten esittelyksi. Mutta jos joku ei kortista tykkää, niin senkun nakkaa roskiin. Sinnehän useinmiten kaikki kortit lopulta päätyvät ennenemmin tai myöhemmin.

Vierailija
4/15 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös tykkään eniten saada noita kuvakortteja, niitä tulee joskus jopa säästettyä. Kyllä musta on mukavampi katsoa tutun lapsen kuin piirretyn tontun naamaa. :)

Mie kuvaan lasta ja yritän saada jouluisen sommitelman aikaan, sitten käpistelen kuvasta valmiin kortin photoshopissa ja lähetän tilauksen. Onpahan ainakin uniikkeja. :) Ja jos joku ei tykkää lapsikorteista, senkun pistää roskiin. Ei niitä tarvi säästää tai laittaa kirjahyllyyn.

Vierailija
5/15 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myös minusta on kivaa kun saa sellaisia.

Paljon kivempaahan se on saada lähettäjästä kuva/kuvia kuin jotain Tiimarin halpistusinakortteja!

Vierailija
6/15 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivottavasti en saakaan

Vierailija
7/15 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös itse tykkään saada semmoisia. Tiimarikortit on tosi tylsiä, jos ei oo kuvakorttia, niin sitten edes askarreltu...

Vierailija
8/15 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten joku voi sanoa että ei halua sellaista?olkaa tyytyväisiä että teitä muistetaan!!

Vierailija
9/15 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopuksella oli sopibasti 1vee kuvaus niin pääsee joulukortteihin sitten tänä vuonna =)

Vierailija
10/15 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on myös hauskinta saada juuri niitä kortteja.

Vierailija
11/15 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen laittanut moisen kortin ja toistamiseen en laita.

Jospa vaan lapsien kanssa askarrellaan kortteja.

Eräs tuttu laittaa lapsestaan joka vuosi kuvaa tulemaan, kauankohan jaksaa? Kohta lapsi menee kouluun. huhhahhei.

Vierailija
12/15 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen laittanut moisen kortin ja toistamiseen en laita.

Jospa vaan lapsien kanssa askarrellaan kortteja.

Eräs tuttu laittaa lapsestaan joka vuosi kuvaa tulemaan, kauankohan jaksaa? Kohta lapsi menee kouluun. huhhahhei.

Siis jos on vaikka joku hauska idea siinä kuvassa? Emme mekään lähetä kortteja, joissa lapsi pönöttää itäsaksalaisessa sotilasasennossa. Meillä on aina joku "juttu".

Vierailija
13/15 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vain sukulaisille ja valikoiduille kavereille, en kaikille. Lasten kanssa askarrellaan kortit ja sinne väliin tulee kuva.

Vierailija
14/15 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon myös saavani paljon JOULUkortteja, en mitään lasten kuvia.

Vierailija
15/15 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasta ja heidän kuvansa lähettely tuo minulle ainakin sen tunteen, että leuhkin lapsillani. Ja se ei ole joulukorttieni tarkoitus. Ymmärrän kyllä, jos joku lähettää lapsikuvakortin vanhoille sukulaisille tms. Mutta erityisesti lapsettomat eivät välttämättä kuvista ilahdu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan