Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myöhäinen plussa raskaustestissä

10.12.2009 |

Testithän lupaa, että ovat luotettavia siitä päivästä lähtien kun kuukautisten pitäisi alkaa. Tämä väite on kuitenkin osoittaitunut monella vääräksi, eli jotkut on viikkojakin odotellut plussan ilmestymistä....

Milloin teillä on testi antanut plussan??? Ja onko kyseessä ollut oikea raskaus, eikä esim tuulimuna tms...???

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Ne testithän lupaavat tosiaan, mut mulla on ainakin "joku hormoonihäiriö" (?) , joka kyllä ekan lapsen kanssa veti plussan kahden viikon päähän. Oli kyllä vähän outoa, mut ultrassa myös laskettu aika siirtyi kaks ja puoli viikkoa eteenpäin! Eli olikohan kyse vain just sillä kerralla pitkästä kierrosta...? Mut oireet alkoi ja olivat vahvat jo heti "ekana päivänä". Siksi se olikin tosi kummallista, että siinä plussassa meni niin kauan!! Näin mulla! En ihmettele enää mitään näitten plussien kanssa! :) Niin ja siis se oli ainoa raskaus, ei siis mikään tuulimuna tms...

Alfrida

Vierailija
2/5 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikon myöhässä ennenkuin plussa tuli. Laskettu aikakin meni 8 päivää eteäpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin vasta nyt tämän viestiketjun, laittelin nimittäin juuri uuden viestin samasta aiheesta.

Minulla kuukautiset on n. 6 päivää myöhässä, mutta raskaustesti näyttää vaan negaa. Jos oikein tosissaan haluaa nähdä, niin ehkä siinä joku haamuviiva näkyy, mutta taitaa olla vaan omaa mielikuvitusta. :) Ihmettelen tosiaan, että miks kunnon haamuakaan ei vielä näy. Jos siis olen raskaana. Edellisestä lapsesta tein testin muistaakseni myös joskus 6 päivää kuukautisten oletetun alkamispäivän jälkeen ja heti tuli vahva viiva. Ei paljoa tarvinnut odotella testin toimimista. Mutta nyt ei siis oikein mitään.

Kiva kuitenkin tietää, että on ihmisiä, joilla testi on näyttänyt plussaa vasta monen päivän päästä. Eli eletään vielä toivossa! :)

Vierailija
4/5 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko rekisteröityä, halusin kertoa oman kokemuksen. Heinäkuun alussa lopetin kuopuksen imetyksen (toiveena vielä yksi pikkuinen) ja kesäkuun alussa olin lopettanut minipillerit. 5 viikkoa imetyksen lopetuksesta tuli erittäin runsaat menkat ekaa kertaa synnytyksen jälkeen. Kuukauden päästä rupesin testeilemaan, negoja tuli useampia. Kun oli jo kolme viikkoa myöhässä tuli ihan haalea plussa ja muutaman päivän päästä vahvempi. Laskin että viikkoja olisi jo n.8. Parin viikon päästä neuvolassa ei kuulunut sydänääniä, ennen on kuulunut viikolla 10. Viikolla 13 kävin ultrassa ja raskaus olikin vasta viikolla 9 eli la siirtyi kuukaudella eteenpäin. Nyt on jo vk 16. Ja hyvin on mennyt, kuopuksesta tulee puolitoistavuotiaana isosisko.

Vierailija
5/5 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun myös tulla kertomaan omasta kokemuksestani. Eli mä sain plussan testiin vasta kun menkat oli myöhässä melkein 1,5 viikkoa. Olin onnesta soikeana, kun raskaus alkoi heti kun sitä ruvettiin yrittämään. Tätä onnea ei kestänyt kovin kauaa. Viime viikolla sain tietää että raskaus oli tuulimunaraskaus. Koko tuon ajan ennen ultraamista, pelkäsin että kaikki ei ole hyvin kun mulla ei ollut minkäänlaisia raskausoireita. Aiemmissa raskauksissa on tissit tullu heti kipeeksi ja oon tiennyt varmasti olevani raskaana ennen kuin menkat on edes ollu myöhässä.