Käyttekö usein ala-asteikäisten lastenne kanssa kävelyllä tai lenkillä?
Kuinka yleistä on, että käyt n. 7-12-vuotiaan lapsesi kanssa lenkillä? Kävellen, juosten, pyöräillen... Mun tuttavapiirissä tuntuu olevan tosi harvinaista! Asumme maalla. Harvemmin näemme ketään ulkona kun olemme iltaisin kävelyllä. Tai siis keski-ikäisiä kyllä näkyy, mutta ei lapsia.
Kommentit (10)
Meillä on koira ja yhdessä pojan kanssa käydään sitä välillä lenkittämässä. Kesällä pyöräillään paljon.
Yläaste-ikäisen tytön kanssa käydään myöskin koiran kanssa lenkillä ja nyt ollaan muutaman kerran innostuttu lähtemään juoksulenkille illalla.
t. ap joka just kävi 3 km:n kävelyllä 8-v kaksostensa kanssa:). Eikä nytkään näkynyt muita lapsia.
Meillä on koira joten tulee pakosti ulkoiltua. Tyttö lähtee mielellään mukaan pyörällä, potkulaudalla tai kävellen.
mulla ei ole pyörää, ja juoksua en harrasta. Kävellen menemme jonnekin, jos on joku määränpää, emme vain lähde kävelemään.
nyt ovat 11 ja 12 ja yllättävän usein saan lenkkeillä keskenäni =)
asutaan maalla ja meillä myös on koira.
lapset ajavat pyörilä ja me miehen kanssa juostaan tai fillaroidaan itsekin. Talvella ei niinkään kävellä, menee hiihto/luistelupuolelle.
jos en siis iltavuorossa töissä. Tällöin saamme rauhassa jutella, 6v ei siis jakamassa äidin huomiota. Jutellaan koulupäivän tapahtumista, mitä yläkoulun jälkeen, joulusta, uudesta asuinpaikastamme, tytöistä..
Lastn ollessa pienempiä ulkoilimme päivittäin yhdessä. Nyt lasten urheiluharrastukset vie niin paljon aikaa, että arkisin ei juuri ole siihen mahdollisuutta.
Mies on pojan lätkäjoukkuuen valmentaja ja käy heidän kanssaan aina lenkillä mukana. Mä olen tyttöjen urheiluissa joukkueiden vastaavana yms ja urheilen heidän kanssaan. joskus Vaihdetaan miehen kanssa osia, mä lähden poikien kanssa lenkille ja mies pelaa futista yms tyttöjen kanssa.
kuitenkin juuri kävelyllä tai pyörälenkillä.
Talvisin sitten hiihtämässä vähän useamminkin.