Millainenhan on Minna Haapkylän ja Hannu-Pekka Björkmanin rakkaustarina?
Kommentit (37)
Ehkä vähän enemmän tukkaa, mutta habitus on aina ollut samanlainen. On mielettömän hieno ihminen. Eivät ole "tavanneet riparilla", veikkaisin teatterikouluaikoja, Minnahan on Helsingistä, HP Pohjanmaalta muuttanut.
Minna on kertonut haastattelussa, että H-P on hyvin henkinen ja älykäs mies, seestynyt. On kääntynyt ortodoksiksi ja tutkii paljon uskontoon liittyviä asioita yms. tekstejä.
Muistan kun Minna kertoi, että H-P lukee hänelle ääneen kirjoja ja sitten keskustelevat niistä. Musta ja mun miehestä ei olis mihinkään noin romanttiseen!
Ihana pari!
Hannu-Pekka s. 1969 ja Minna s. 1973 eli samaa ikäluokkaa kuitenkin.
Kieltämättä mietin samaa heistä pariskuntana. Olemme kait niin tottuneita näkemään kaunottaren kainalossa fiinin miehen jonkinlaisen stereotypian realitytelkkareista.
Paljonko muuten Esko Salmisella ja Aino Sepolla on ikäeroa?
siis olen aina pitänyt tuollaisista miehistä. Olen mies ja bi-seksuaali. Joten ymmärrän kyllä itse Minnaa.
rakastua kaljuuntuvaan pulskaan Hannu-Pekkaan, vai? Ehkä hän on ihana ihminen.
Palsta Mammahan ei epäröi jättää puolisoaan jos tämä on hankkinut 10 kg ylipainon. Olikohan tämä nyt tänä aamuna täällä vai onlinella.
tapasivat nuorina ja ovat edelleen rakastuneita. Minna ei ainakaan ole kovin onnea onkiva tyyppi, vaan hyvin kiltilla tavalla naapurintyttomainen ja vilpiton. Kasittaakseni han tosiaan on mieheensa hirvean rakastunut.
Jossain haastattelussa vuosia sitten Minna Haapkylä kertoi jotain heidän suhteestaan, mutta enpä muista mitä. Oliskoha ollut joku yhteishaastattelu Maija Vilkkumaan kanssa?
Heistä oikein huokuu se keskinäinen rakkaus, vaikka ovat olleet yhdessä ikuisuuden. Olen siis ihan oikeasti tavannut heidät useasti (työn puolesta).
ja fiksu kaveri. Olen tavannut myös heidät.
toimittajan kysymykseen mitä kahta et Suomessa vaihtaisi: Meitä!
eli kaunotar ja hirviö- asetelmaa. Mutta voisin kuvitella että hannu-pekka on lupsakka ja huumorintajuinen mies ja oletettavasti he rakastavat toisiaan äärimmäisen paljon. Ulkonäöstä huolimati.
Ihmettelen miten joku voi olla niin julma, että haukkuu toisen hirviöksi :(
Aivan tavallisen näköinen mies.
:( Aivan tavallisen näköinen mies.
No mä taas oon aina tykänny Björkmannista, mutta siitä Minnasta en..lähinnä puhun nyt näyttddelijätyöstä, mutta myös karismasta.
treenais itsensä kuntoon ja ajais sen pellehermanni-tukan hel*ettiin.....
ei osaa edes kuvitella miten tunnistamaton olisi :D
just ennen teatterikorkeakouluun menojaan tai niillä hujakoilla, tai just sinne mentyä.
Tää tukee sitä:
http://www.city.fi/artikkeli/Maija++Minna/743/
Tarharyhmä oli olemassa 1990-1995, joten sillä välillä ovat tavanneet.