Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ainakin v*tuttaa lainata tavaroitani yhtään kenellekään!

Vierailija
09.12.2009 |

Minulta on vuosien aikana kadonnut useita kirjoja, dvd-elokuvia, cd:itä ja vaatteita, koska olen erehtynyt lainaamaan niitä kavereille ja sukulaisille.

Ottaa todella rankasti päähän, koska MINÄ ne olen ostanut, ja tarkoitus ei ole ollut lahjoittaa vaan lainata!

Monet kirjat tykkään lukea useaan kertaan, ja olen lainaajaidioottien vuoksi menettänyt monta hyvää kirjaa.

Enää en lainaa mitään kenellekään, olen mieluummin ahne ja itsekäs paska.

Omiapa ovat tavarani.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen päätynyt samaan ratkaisuun eli en lainaa kellekään enään mitään!!!

Vierailija
2/6 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna lahjaksi jos kerran annan, mutta en lainaa mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on ollut munaa kysellä lainaamieni tavaroiden perään, mutta joskus joku on jäänyt matkallekin. Harmittaahan se, mutta such is life.

Vierailija
4/6 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaan enää todella valikoidulle porukalle siis sille, joka todella käsittää, että lainatavara palautetaan jossain _kohtuullisessa_ ajassa eikä vuosien päästä.

Moni olis nyt kahden lapsen jälkeen "lainaamassa" meiltä käytöstä poistettuja lasten kamoja, mutta mä olen myynyt tavarat Huutiksessa. Eipähän tarvitse katsoa samaa rojua enää uudelleen nurkissa ja saa jotain rahaakin niistä. Nämä lainaajatyypit eivät ole niitä, jotka todellakaan suostuisivat itse maksamaan jotain tavarasta.

Vierailija
5/6 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ollut oikeastaan mun vikani, mutta tunnen mä siitä syyllisyyttä edelleen. Älä lainaa mulle tavaroitasi.

Vierailija
6/6 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat tavarani mielummin myyn tai annan jollekin. En myöskään halua mitään itselleni lainaksi, kun sitten on aina se, että jos sattuu hajoamaan tai menemään hukkaan tms! Lainaaminen on ihan p******ä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän