Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

provo säännöt

Vierailija
09.12.2009 |

Mua nyppäs taas toi 4,5kk vauvan äiti provo joka ilmiselvästi on jatkoa sille 17v lapsipuoli keskustelulle. Prpvpsoivat alotukset on tän palstan suola ja mun iltapäivän piristys, mutta noi ei ole hyviä provoja.

Hyvä provokatiivinen aloitus ei saa ketään huolestumaan/miettimään sossulle soittoa. provoilla voi abortista, lasten päivähoidosta, synnytystavasta yms yms jossa mielipiteitä on niin monta kun kirjoittajaakin. Niissä saa hyvää väittelyä aikaiseksi! Mä vaan tahtoisin tietää, mitä näillä paskoilla provoilla haetaan??!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä provokatiivinen aloitus ei saa ketään huolestumaan/miettimään sossulle soittoa.

Niin samaa mieltä ja minäkin olen ihmetellyt että mitä sairaan provon kirjoittaja oikein saa siitä.

Vierailija
2/6 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

abortista? Se on yleensä tekijälleen melko raskas asia, on siihen sitten päätynyt syystä tai toisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

abortista? Se on yleensä tekijälleen melko raskas asia, on siihen sitten päätynyt syystä tai toisesta.

abortista löytyy monta hyvää argumenttia suuntaan ja toiseen.

Vierailija
4/6 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mitään objektiivista totuutta abortin oikeellisuudesta/vääryydestä ole olemassa. On kunkin ihmisen henkilökohtainen elämäntilanne ja päänsisäinen kokemusmaailma ja eletty elämä. Kuinka siitä voi kiistellä? Eikä parempi ole kiistellä hiukan vähemmän tunnepitoisista ja yleisemmistä asioista?

Vierailija
5/6 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mitään objektiivista totuutta abortin oikeellisuudesta/vääryydestä ole olemassa. On kunkin ihmisen henkilökohtainen elämäntilanne ja päänsisäinen kokemusmaailma ja eletty elämä. Kuinka siitä voi kiistellä? Eikä parempi ole kiistellä hiukan vähemmän tunnepitoisista ja yleisemmistä asioista?

Niistä tunteista se väittely saadaankin aikaiseksi! Ja nimen omaan siksi abortista onkin hyvä vääntää kun sitä objektiivista ja absoluuttista totuutta ei ole.

Vierailija
6/6 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta päivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi