Onko kukaan testannut käytetyllä raskaustestillä???
Toimiiko liuskamainen raskaustesti toisen kerran, jos sillä on jo kerran testattu negaa? Onko kukaan kokeillut edes huvikseen?
Kommentit (4)
tällaisia vastauksia odotinkin, mutta se ei vastaa kysymykseeni. Enkä muuten sinulle kerro miksi tätä kysyn. minulla on syyni. ;-D
mutta ainakin mietin sitä.(ja jos testasin, oli negakierrossa eli ei mitään mieleenpainuvaa tulosta.)
Jälkeenpäin luin (netistä kaiketi) että ei voi toimia oikein, koska (liuska)testi on rakennuttu siten että on kaikin puolin kertakäyttöinen.
Ap:n syistä en tiedä mutta mua vaan kiinnosti testata kun ainakin testin sielunelämää pohdiskelin ja pohdiskelujeni päätteeksi tulin siihen tulokseen että olisi voinut toimia. Eipä tuo mitään maksa testata itse kunkin.
väriaine on jo kulunut, siinä syy. Rahan takia itsekin tuota mietin ja selvitin aikanaan että onnistuuko vai ei. Väriainetta ei riitä piirtämään mahdllista plussaa ekan käyttökerran jälkeen.
joten kosteus ei päässyt ikäänkuin etenemään pahvissa (oli joku halpis apteekin testi) eikä testi siten tietenkään näyttänyt mitään viivoja. Yritin sitten uudestaan ja johan näytti plussaa. Mutta tämä tuskin toimii, jos testi jo kertalleen läpeensä kastunut.