Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulle tulee jostain koulusta koko ajan sähköpostia

Vierailija
08.12.2009 |

eräästä 8 luokkalaisesta pojasta. Ilmeisesti tarkoitettu pojan äidille, mutta jostain syystä tulee mulle. Tiedän nykyään kaiken jätkän poissaoloista yms. Ei auta, vaikka olen laittanut takaisin viestejä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sit tajuu.. onpa outo. Onko sun ja sen oikean vastaanottajan nimet samat tai saman kaltaiset? Ala kommentoimaan jotain siihen väliin, niin eiköhän oikene.. =0)

Vierailija
2/8 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin minä aikoinani ennen avioliittoa (s-postini siis vanhalla nimelläni). En mä usko, että se äiti edes niitä saa, koska tulevat vain minulle. Monta kertaa olen jo ilmoittanut, että olen väärä henkilö, mutta ei auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi netistä sen koulun puhelinnumero ja pyydä reksi puhelimeen. Sano, että koulunne rikkoo oppilaittensa tietosuojaa törkeästi.

Uskomatonta, ettei ole reagoitu, vaikka olet laittanut takaisin, että olet väärä henkilö.

Vierailija
4/8 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin et näkevät mikä viesti on kyseessä ja selität joka kerta että kuka itse olet ts kenen äiti

ja lisäät tosiaan et tietosuoja rikos on kyseessä kun ei saada hommaa korjaantumaan

Vierailija
5/8 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen Turusta ja tämä koulu Helsingissä... En ole siis kenenkään äiti siellä

Vierailija
6/8 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan toivoton sähköpostin käytössä. 90 % ajasta hänelle ei mene viestit perille, koska sähköpostilaatikko on täynnä. Ei osaa poistaa viestejä eikä järjestellä niitä kansioihin, vaikka on sata kertaa opetettu. Ei tajua, mitä tarkoittaa, jos "mail delivery system" lähettää viestin, ettei viesti mennyt perille vastaanottajalle, vaan luulee kyseisiä viestejä roskapostiksi. Ei osaa lähettää minulle sähköpostia, koska nimessäni on väliviiva, mutta mailiosoitteessa ei. Jne.

Vierailija
7/8 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyy ulkosuomalainen.

Vierailija
8/8 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tapauksessa, näkisin sen vaivan, että soittaisin ko. kouluun.