Miksi hylkäät kaveripyynnön FB:ssa? ev
Kommentit (30)
Muuten kyllä hyväksyn kaikki ketä vähänkin tunnen
nyt olen kolme kertaa hylännyt yhden entisen seksikaverin, joka ei tajua, etten halua häntä kaveriksi.
joka selkeesti vaan keräili kavereita.
ja hylkäsin kaveripyynnön yhdeltä potilaalta
pyytajaa, tai vaikka periaatteessa "pitaisikin" tuntea (esim. samasta koulusta) niin en saa edes naamaa mieleeni... Lisaksi hylkasin entisen kiusaajani pyynnon, en osaa kuvitella miksi halusi minut kaverikseen (tai ehka ajatteli, etta jatkaa siita, mihin teinina lopetti...).
kai sitä itse saa päättää kuka on kaveri ja kuka ei.
Mulla on jotain 50 kaveria ja niistä muistaakseni 47 olen pyytänyt itse kaveriksi ja 3 kaveripyyntöä olen hyväksynyt ja 1 hylännyt, ihan vieras oli.
Eli keräilijät, vanhat hyävnpäiväntutut, opiskelijakaverit, entiset työkaverit, miehen kaverit ja työkavereiden vaimot jne. Facebook on minulle ja mun kavereille "luomisen työpaja", juttuja, joita ei ulkopuolinen ymmärrä, äsken oli aiheena luomisteorian huipentuma, onko sitä. Eli emme halua piiriimme ylimääräisiä vaippa-ruikuttajia. Suurimmalla osalla meistä on twitterissä sitä varten tunnus, Facebookin rinkiin ei edes miehelläni ole asiaa.
ja poistin suurimman osan entisistäkin.
Syy on siinä, että haluan laittaa sinne muutamia lapsen kuvia, mutta en halua, että niitä pällistelee puoli maailmaa (ja joo joo, FB:llä on oikeudet niihin kuviin jne.). En jaksa tehdä eri kavereille eri asetuksia, joten nyt mulla on kavereina vain sellaiset, joiden kanssa olen muutenkin tekemisissä.
joiden laittajan profiiliin en pääse (en ole siis hänen kaverinsa), mutta hän merkkasi kuviinsa yhteisin kaverimme.
ja poistin suurimman osan entisistäkin. Syy on siinä, että haluan laittaa sinne muutamia lapsen kuvia, mutta en halua, että niitä pällistelee puoli maailmaa (ja joo joo, FB:llä on oikeudet niihin kuviin jne.). En jaksa tehdä eri kavereille eri asetuksia, joten nyt mulla on kavereina vain sellaiset, joiden kanssa olen muutenkin tekemisissä.
joiden laittajan profiiliin en pääse (en ole siis hänen kaverinsa), mutta hän merkkasi kuviinsa yhteisin kaverimme.
on sulkenut profiilinsa ulkopuolisilta mutta ei ole tajunnut käydä tekemässä sitä kuva-albumeilleen. Ne täytyy erikseen käydä klikkaamassa suojatuiksi.
ja poistin suurimman osan entisistäkin. Syy on siinä, että haluan laittaa sinne muutamia lapsen kuvia, mutta en halua, että niitä pällistelee puoli maailmaa (ja joo joo, FB:llä on oikeudet niihin kuviin jne.). En jaksa tehdä eri kavereille eri asetuksia, joten nyt mulla on kavereina vain sellaiset, joiden kanssa olen muutenkin tekemisissä.
siksi, ettei kuvat leviä, olekaan niin näppärä ratkaisu, vaan joka kuva-albumi pitää muistaa vielä erikseen suojata.
on sulkenut profiilinsa ulkopuolisilta mutta ei ole tajunnut käydä tekemässä sitä kuva-albumeilleen. Ne täytyy erikseen käydä klikkaamassa suojatuiksi.
etteivät ne näy kuin kavereille. En vain jaksanut määritellä niihin erikseen, kenelle kavereille, joten poistin "ylimääräiset".
T. Se, joka poisti kavereita
tai jos tapaamisesta on aikaa, tyyliin 20 v sitten nähty eikä sen jälkeen tavattu.
ystäväpyyntöjä, ja samat tyypit jaksaa pyytää useamman kerran.
Enpä ole niitä kyllä torjunutkaan, mutta kun en ole edes profiloitunut fb:iin.
Enkä ole edes aikonut.
Huoh...
Jotkut ne jaksaa
jotka eivät ole ystäviäni. Tai olen minä tuttavianikin ottanut, mutta rajana pidän sitä, että ihminen on minulle niin tuttu, että jos törmään häneen kadulla niin jään luultavammin juttelemaan.
En ota pelkää moikkaus-tuttua ystäväkseni.
olen liian kiltti ja hyväksynyt kaikki kun en raaski olla hyväksymättäkään.
Tosin ihmettelen kyllä miksi yksikin koulukiusattu haalii juuri niitä kiusaajiaan kavereikseen. Kerjääkö se kiusatuksi (hylätyksi) tulemista vai miksi ihmeessä?
tai jos se ei ole mun kaveri.