Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Reiman haalarista

Vierailija
08.12.2009 |

Meillä vauvalla nyt näillä plussakeleillä päällä Reiman kevät/syksyhaalari, mutta aina kun haalarin ottaa pois, vauva on ihan hikimärkä! Vaatteina olla kalsarit ja housut + body ja sukat ja vanttuut. Vuori ja päälinen on polyesteriä Mitä tuonne alle kuuluisi pukea, ettei joka kerta olisi nihkeän märkä ipana?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva ei tarvitse kalliita Reiman haalareita. Ihan perus marketin haalari riittää ja toimii hyvin vauvalla.

Vierailija
2/6 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tämä nyt ei mielestäni ollut kallis, kun olen sen tehtaanmyymälästä ostanut 25 eurolla. En kyllä normaalihintaisena ostaisi. Mutta kiitos vastauksestasi, mutta en kyllä tuosta löytänyt sitä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tässä taisikin olla kysymys perusreimasta? Reimatec on kosteussuojattu ja saattaa hiostaa, kun ei hengitä yhtä hyvin kuin kosteussuojaamaton. Itse suosittelisin villaa alle, vaikkapa ihan suoraan iholle. Villa hengittää, eikä hiosta varsinkaan jos puet suoraan iholle. Onko vauva kylmännihkeä vai oikeasti kuumissaan? Nyt kuitenkin on jo nollakelit.

Vierailija
4/6 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, reima lukrr rinnassa, ei reimatec, tms. Siis kun haalarin riisuu päältä, vauvalla on vaatteet kosteat, ja pikkuinen itse varsinkin niskasta nihkeä. Mielestäni siis enempikin hikinen kuin kylmännihkeä. Täällä on välillä vielä +5 astetta, ja tämä ipana on ihan hiessä, jos laittaa päälle vähänkin vahvemman haalarin vielä -2 asteessakin Siksi olen pitänyt tuota reiman haalaria...

Vierailija
5/6 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman vaatteitako vauvan pitäisi olla? :) Jos pakkasta, laitan nuo toiset housut päälle Muuten pelkkä body ja kalsarit haalarin alla. Eikä ole vaunuissa peittoa.

Vierailija
6/6 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennä toiselta vaatetusta.