Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Thaimaassa oli kauheen kuuma! Näin sanoi meidän tuttava

Vierailija
08.12.2009 |

Tuttavapariskunta oli Thaimaassa ja oli kuulemma ihan kauheeta, kun siellä oli niin kuuma.

Ylläripylläri??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa paljon kuumempiakn paikkoja.

Vierailija
2/6 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaata kuuluu ainakin tällä palstalla aina kehua, ja moittia vaikka Kanarialla lomailevia. Totuus kuitenkin on, että Thaimaassa on niin kuuma, etteivät kaikki siellä viihdy. Tunnen paljon erityisesti vanhempia ihmisiä, joille se kuumuus on liikaa, ja vie nautinnon lomailusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ei se kuumuus, mutta se kostea kuumuus. Se on kuitenkin aika erilaista kuin esim. jossain Kreikassa, mihin monet suomalaiset on tottuneet. Itsekin koen Thaimaan kuumuuden ahdistavana ja tykkään enemmän esim. Karibian alueesta, koska siellä kuumuus on enemmän sellaista "kuivaa kuumuutta". Samoin esim. Mauritius oli helmikuussa tosi tukala paikka, kun oli niin kostean kuumaa. Joskus marraskuussa paljon miellyttävämpi.

Vierailija
4/6 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisia se kuumuus ja kosteus rasittaa, toisia ei.

Vierailija
5/6 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole mikään tunnettu rantsupaikkakaan.

Vierailija
6/6 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaata kuuluu ainakin tällä palstalla aina kehua, ja moittia vaikka Kanarialla lomailevia. Totuus kuitenkin on, että Thaimaassa on niin kuuma, etteivät kaikki siellä viihdy. Tunnen paljon erityisesti vanhempia ihmisiä, joille se kuumuus on liikaa, ja vie nautinnon lomailusta.

mitään paikkaa. Itse ainakin olen sen verran utelias luonne, että voisin matkustaa lähes mihin tahansa maailmassa eikä mitään kamalaa ja järkkyä paikkaa ole vielä edes tullut vastaan. Kanarialla en ole käynyt, mutta voisin siellä lomaillakin, Thaimaassa olen käynyt kahdesti ja tykkäsin paikasta. ja vielä on monta monta paikkaa kokematta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän