Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muutto ja eksä takaisin

Vierailija
08.12.2009 |

Miksi en opi koskaan. Kaksi kertaa aikuisena olen muuttanut uudelle paikkakunnalle ja molemmilla kerroilla on tietysti tullut ikävä entistä paikkakuntaa ja entistä miestä (siis ei samaa).

Ilmeisesti muutto uuteen laukaisee jonkun ikävän ja se uusi elämä jännittää ja mitä mä teen. Kuvittelen kaipaavani entistä miestä ja molemmilla kerroilla olen sitten entisen pyytänyt takaisin. Toisella kerralla olin eronnut jo pari vuotta aiemmin siitä ja tämän kanssa ehdin jo melkein lapsiakin tehdä ennenkuin tajusin, että sehän olikin vain se uusi paikkakunta, joka sai kaipaaman sitä entistä elämää. Enhän minä edes rakastanut koko jätkää.

Montakohan kertaa vielä teen saman. Miks mä oon näin tyhmä. Liittyykö uudella paikkakunnalle muuttoon useinkin tällaista sairasta haikailua vanhaan elämään. Olen taas muuttamassa työn perässä uudelle paikkakunnalle, nyt yritän pitää mielessä tuon asian ;)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelukavereistani osa palasi kans entisen kanssa yhteen muutettuaan sinne uuteen kaupunkiin. Kaikki myös erosivat jossain vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän