Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kolmekymppinen pitkään hyvässä parisuhteessa ollut yhden jo isomman lapsen äiti sanoo, että

Vierailija
07.12.2009 |

hän ei

a) halua enempää lapsia

b) halua koskaan muuttaa omakotitaloon

c) ei halua koiraa ja

d) ei koe mitään erityistä tarvetta mennä naimisiinkaan.

Uskotko, että hän oikeasti ei halua näitä asioita vai ajatteletko, että hän ei välttämättä saa näitä asioita (lapsettomuus, rahapula, vastahankainen mies tms.) ja yrittää olla kuin ei haluaisikaan? Siis uskotko, ettei jokainen nainen oikeasti halua paria/useampaa lasta ja ok-taloa, koiraa, naimisiin?

Entä mitä noin yleisesti ottaen sitten ajattelet tällaisesta naisesta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi viimeisen, ja sen olen myös saanut. Enempää lapsia, taloa tai koiraa en kaipaa. Tuskinpa tässä on edes mitään mikä olisi harvinaista tai vaikeaa uskoa.

Vierailija
2/10 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin sanoa tuota. Olen siinä tilanteessa etten kaipaa enää mitään erikoista elämääni vaan chillaan tässä ihan tällalailla eteenpäin.

Mutta, voihan asia asian tulkita toisellakin tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi naimisiin ja sen olen saanut.

Vierailija
4/10 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska:

a) Mulla on maailman suloisin tyttö

b) Mä en halua omistaa mitään, sitä paitsi me ollaan molemmat miehen kanssa sen verran mämmikouria, ettei me siellä talossa osattas koskaan mitään tehdä:)

c) Mä halusin kissan, se meillä on. Koira ei sovi vuorotyöläisille

d) En halua alistua vanhanaikaisen patriarkaalisen systeemin orjaksi.

Eli uskon, ettei jokainen halua em. asioita. Omilla aivoillaan ajattevat ei halua.

Vierailija
5/10 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) Lisää lapsiako tarkoittaisi, että maailman suloisimman tytön (aika lapsellinen ilmaus sinänsä)hohde jotenkin himmenisi?

B) Mitä muuta et omista? (Periaatteessa et mitään, kun et halua omistaa, asuntoa, autoa, pienemmistä hyödykkeistä puhumattakaan)

C)Ei kommentoitavaa

D) Mitä patriarkaalista avioliitossa itse asiassa on? Teillä on tietysti avoliitossa testamentit sun muut hoidettu, vaikkette mitään omistakaan.

a) Mulla on maailman suloisin tyttö

b) Mä en halua omistaa mitään, sitä paitsi me ollaan molemmat miehen kanssa sen verran mämmikouria, ettei me siellä talossa osattas koskaan mitään tehdä:)

c) Mä halusin kissan, se meillä on. Koira ei sovi vuorotyöläisille

d) En halua alistua vanhanaikaisen patriarkaalisen systeemin orjaksi.

Eli uskon, ettei jokainen halua em. asioita. Omilla aivoillaan ajattevat ei halua.

Vierailija
6/10 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisikö tuosta ajatella jotain erityistä? Onko tuo sitten joidenkin mielestä jotenkin outoa? En siis ajattelisi yhtään mitään. Jos tuo nainen sen sijaan haluaisi esim. mennä kihloihin lehmän kanssa, niin kohottaisin kyllä kulmakarvojani.

Vierailija
7/10 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ihmisen pitäisi haluta koiraa?

Itse olen yli 30 v naimisissa ja yhden lapsen äiti. Toinen lapsi olisi ok, sitten riittää. Ilmankin tullaan toimeen.

Omakotitaloon emme halua.

Vierailija
8/10 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minä, kolmekymppinen, pitkään hyvässä suhteessa oleva

Haluan lisää lapsia

asun onnellisesti ok- talossa

on koira

Ollaan suunniteltu häitä

Jokasella on omat haaveet!

Vierailija
9/10 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon nuo kaikki, olen itsekin paljolti samanlainen.

Ainoastaan kohdan d) takia kyllä pidän naista typeränä. Jos naisella on yhteinen lapsi ja yhteinen koti jonkun miehen kanssa, niin mielestäni on tässä yhteiskunnassa älytöntä olla menemättä naimisiin.

Vierailija
10/10 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin koiran ja munaa. Se riittää minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi