G. Mitä SINÄ saat lahjaksi "joulupukilta" ?
Kommentit (15)
Se on jo käytössä - olen yksi niistä joulunvihaajien vaimoista, jotka saavat lahjat pitkin vuotta.
yhdessä pleikka kolmonen sekä Villeroy & Bochin valko-, puna- ja kuohuviinilasit, jokaista 12 kpl. Siinäpä meidän lahjat! Muuten vain lapsille.
Tai no yhden lahjan olen saanut yhteistyökumppanilta. Se odottaa kääreessään vaatehuoneessa, jotteivat lapset ihmettele, miksei äiti saa mitään.
Koko perhe saa yhden yhteisen paketin, joten se on samalla kyllä myös minulle.
Ja sit uuden videokameran sen tilalle jonka mies tiputti kesällä järveen.
eli meillä lahjat on yllätyksiä ja niitä hankitaan aikuisista vanhemmille ja aikuisille sisaruksille.
Saan siis vanhemmiltani ja sisariltani jotain, usein teatterilippuja, kodin designia jne.
Jotain krääsää varmaan sukulaisilta. Mieheltä varmaan jotain hyödyllistä, mutta hyvin pientä. Ollaan päätetty, että ostetaan jotain halpaa toisillemme jos keksii jotain tarpeellista...Oikeastaan en haluaisi mitään. Paitsi ehkä jotain karkkeja.
Meillä lapset saa kaikkea ihanaa ja vanhemmat siinä sivussa jotain pientä.
mutta mies ei tunnu tajuavan mikä se on ;)
Luultavasti ostetaan toisillemme jotain urheiluvaatteita, niitä tarvii aina.
Mies ei koskaan osta minulle lahjoja. Hän ei muista hääpäiväämme, ei syntymäpäivääni, ei joulua...en ole koskaan saanut häneltä yhtään lahjaa. Mutta jos hyvin käy, niin hän saattaa toivottaa hyvää joulua.
on aina vain niin hemmetin kiire, että roiskaisee ja lähtee pesulle. Olisi nyt vieressä ja otettas kohta uusiksi että minullekin tulis kivaa.
luultavasti korun ja yöpaidan. Molemmat on todella toivottuja lahjoja. Mieheltä en yleensä saa mitään. Yhdeltä sisareltani saan yleensä paketin mutta se on sitten yllätys mitä se sisältää.
sen uuden Nokian älypuhelimen. ;-) Tällaista vähän oli annettu ymmärtää "pukin" taholta...