Kokemuksia nukkamatosta?
Olen ajatellut hankkia nukkamaton olohuoneseen, onko helppohoitoinen, helppo imuroida yms. Meillä on kaksi koiraa + lasta.
Kommentit (8)
Mistä olet semmoisia VM-Carpetin mattoja olet hankkinut, mitä hintaluokaa ovat?
t. ap
omani olen ostanut Kodin Ykkösestä. Myös Vepsäläinen ainakin myy niitä.
Meillä olkkarissa kaksi suurinta kokoa olevaa nukkamattoa ja kappalehinta taisi olla 259 euroa. Ovat valkoiset ja reilusti yli kaksi vuotta olleet eläinperheessä lattialla ja vielä ei ole tarvinnut viedä pesulaan. :)
Kasaako sellainen pölyä? Siis tiedän, että on käsitelty, mutta kyllä mua allergikkona vaan kuitenkin epäilyttää. Sisustussuunnittelija on kuitenkin meille tuota nukkamattoa ehdottanut, joten minäkin olen aiheesta kiinnostunut, ja tuun kuokkimaan tähän ketjuun.
se olisi just harmi että maksaisi siitä toistasataa tai enemmänkin ja sitten ei sopisikaan :-(
että kokemuksia lisää, varsinkin perheestä jossa eläimiä...
T.ap
Mä tykkään nukkamatosta ihan älyttömästi. Ei pölyä, on helppo imuroida, ei näy kissan karvat. Mä maksoin viime joulun alla matosta parisataa euroa, ja tuokin oli tarjoushinta. Hyvä nukkamatto maksaa, mutta on hintansa väärti.
Meillä VM-Carpetin nukkamatot joka huoneessa ja ovat aivan loistavia. Niissä on valmiina jo suojakäsittely ja tahrat lähtee pyyhkimällä.