Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mun vauva on noin etevä kaikessa?

Vierailija
07.12.2009 |

Meidän poika on nyt 6kk ja on aina oppinut kaiken kerrasta. Kun tehdään jotain ekaa kertaa katsoo ihmeissään ja tokalla kerralla jo tietää kaiken ja osaa kaiken.

Kuulostaa ehkä hassulta, mutta siis esim. kiinteät aloitti heti kuin olisi aina syönyt, 4,5kk näytin sille kuinka ryömitään, niin lähti itse samantein etenemään jne. Esimerkkejä on lukuisia.

Onko kaikkien vauvat tällaisia?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl noi kaikki on liikkeelle lähteneet ja muutkin vaadittavat taidot oppineet ilman, että olen näyttänyt kertaakaan :D

Meillä ei vanhemmat koskaan ryömineet - ja kas! Ihan itse tuo alkoi ryömiä ilman erillistä opetusta.

Vierailija
2/14 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryömitään ja sitten se oppi?

Tää on kai vitsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän vauvalle ei ole ikinä mikään asia ongelma, vaan se aina tekee kaiken niin kuin olisi aina niitä tehnytkin, Sitä vaan tarkoitin etevyydellä. Oppii kaiken siis tosi helposti.

Vierailija
4/14 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahalla mutta tolla logiikalla sen pitäis sitten jo itse kävellä( onhan hän nähnyt teidät kävelevän jo syntymästään saakka) puhua, syödä itse ym.

Nuo mainitsemasi jutut ovat ikäkauteen liittyviä asioita ja hän olisi tod.näköisesti oppinut ne myös ilman esimerkkiä...

Vierailija
5/14 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nälissään ja yrittää ryömiä kohti ruuan tuoksuja.

Vierailija
6/14 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mun lapsi soittaa pianoa, harmonikkaa ja viulua paremmin ku linda lampenius. ikää 1 vuosi. joten älä tuu tänne kehuskelemaan lapses olemattomilla saavutuksilla. onko sulla noin huono itsetunto et pitää kehua lapsella, joka ei tosiasiassa osaa yhtään mitään. sun lapsesta tulee isona sosiaalipummi ja juoppo, siinä saat sitten kattoa ku se sammuneena makaa ojan pohjalla paskat housussa. älä kuvittele liikoja.

Vierailija
7/14 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tainnut sitten osata selittää mitä tarkoitin, kun olen niin huono kirjoittamaan. En väittänyt, että lapsi ois joku nero, vaan että on jännää kun pikku ihminen oppii kaiken niin hienosti.

Ei ollut tarkoitukseni loukata ketään.

Vierailija
8/14 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne kuule kirjotat niin kritiikki pitää kestää. ehkä jatkossa tajuat pysyä poissa täältä.

Vierailija
9/14 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tainnut sitten osata selittää mitä tarkoitin, kun olen niin huono kirjoittamaan. En väittänyt, että lapsi ois joku nero, vaan että on jännää kun pikku ihminen oppii kaiken niin hienosti. Ei ollut tarkoitukseni loukata ketään.

täällä udeamman lapsen äidit ovat vaan jo unohtaneet sen viehätyksen, kun oieni rupeaa oppimaan uusia taitoja.. Itsestäänselväähän se toki on, että ne taidot sieltä josain välissä tulee, mutta olisi nää ääliöt nyt voineet olla kommentoimatta..

Mä ainakin opetan lapsilleni, että jos ei ole mukavaa sanottavaa, voi olla hiljaa, mutta toisilla on vielä kasvatus pahasti kesken..

t.mukava 3:men äiti ja ylpeä kaikista =)

Vierailija
10/14 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten joku äänekäs ilkimys on aktiivinen.

Kiva, että vauvasi oppii hyvin. Luulen, että niin meistä kaikista äideistä tuntuu :) Ja niin pitää ollakin.

Vierailija
11/14 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän vauvalle ei ole ikinä mikään asia ongelma, vaan se aina tekee kaiken niin kuin olisi aina niitä tehnytkin, Sitä vaan tarkoitin etevyydellä. Oppii kaiken siis tosi helposti.

Eikö tää aloitus ollutkaan provo? Mä olisin vaikka lyönyt vetoa että on.

Vierailija
12/14 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi se on etevä, kun se on oma!

Kyllä lapsestansa saa olla ylpeä!

Onnea jatkossakin teidän perheelle1

Vierailija
13/14 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöminen ja ryömiminen on aika pliisuja taitoja sellaselle, joka oppii yhdellä näyttämisellä kaiken.

Vierailija
14/14 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl noi kaikki on liikkeelle lähteneet ja muutkin vaadittavat taidot oppineet ilman, että olen näyttänyt kertaakaan :D