Minä en jaksa kuukautisten aikaan vaihtaa alkkareita tai legginssejä.
Kuljen yksissä ja samoissa verentahrimissa alkkareissa ja legginsseissä viikon. Ainakin saan olla rauhassa ukon seksinvonkaukselta kun verinen perse vilahtaa.
Kommentit (18)
mutta mulla ei ainakaan sottaannu kuin yhdet, jos nekään.
siinä vaiheesssa kun huomaan että nyt alkoi menkat.
monesti kyllä ole vessakäynnillä huomannut eikä ole edes kerennyt housuihin asti mennä.
Pidän tamponeja niin elämä on kuin ei oliskaan menkkoja.
kerrotko lisää. rakastan veren tuoksua ja verisiä pilluja.. nami. olisinpa sun mies. t.eero
etten joudu heti uudelle äitiyslomalle kun en ehkäisyä ole koskaan käyttänyt, enkä käytä nytkään kuin korkeintaan aborttia tai katumuspillereitä.
uskaltaa odottaa kuukautisia ennen kuin suojaa itsensä. Mä ainakin laitan siteen varmuuden vuoksi jo kolmisen päivää aiemmin.
Palstan herkuin ketju - ai tolle ap:lle kuukuppi? Tsihihi, eihän se vaihtaisi sitä ennen kuin viikon päästä... tai enkä vasta ensi kuussa.
Nyt ymmärrän mistä ne kaikki pahanhajuiset suomalaiset ovat peräisin.
Selvä homma. Oliko vielä muuta?
Jos ei, niin eiköhän tää ollut sitten tässä?
Ja itsekin olet aikamoinen herkku? Tähän voisi sanoa, että olette toisenne ansainneet. Onnea!
on kuukuppi.
Tamponien naru on epähygieeninen. Kuukuppia käytettäessä mitään ei roiku jalkojen välistä.
kuukuppia! eipä tule kuulkaa ohivuotojakaan ;) pitää vaan muistaa puhdistaa! ja puhdistamisella tarkoitan puhtaan veden alla, ei vessanpöntössä..
tamponin niin syvölle että naru ei roiku jalkojen välissä:)
Ulkopuolelle jää muutaman sentti.
Mutta kukin tyylillään.
Voisin kyllä kieltämättä joskus koittaa kuukuppia.
on kuukuppi. Tamponien naru on epähygieeninen. Kuukuppia käytettäessä mitään ei roiku jalkojen välistä.
mutta nyt äitiyslomalla en jaksa joka päivä edes suihkussa käydä. Samat vaatteet viikkokausia päälläkin kun ei ehdi koskaan vaihtamaan. Ehkä taas toukuussa ryhdistäydyn kun äitiysloma loppuu ja pääsen töihin levähtämään.
ap
Tamponia en käytä, just kaverini kävi kaivattamassa pilluunsa hukkuneen tamponin tk:ssa kun ei enää itse sitä ulos saanut.
varsinkin öisin. Enkä jaksa alkaa monia alkkareita ja leggareita verellä pilaamaan. ap