Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iso nainen voi olla todella kaunis

Vierailija
06.12.2009 |

http://lh6.ggpht.com/_AwI62aNuhwM/So1tuMzAW1I/AAAAAAAAC0U/-eTGxD13bvw/s…

mitä tohon sanoisi muuta kuin että onpa seksikäs

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvot ovat aika aistikkaat. Jos näkyisi vain kaulasta ylöspäin, menisi ihan täydestä normaalipainoisena. Tuo paksu olkavarsi ei ole erityisen kaunis. Ei anna myöskään vaikutelmaa kovin ketterästä sänkykumppanista. Jaksaakohan ratsastaa, näkyykö pillu edes vatsamakkaroiden takaa jos ratsastaa...

Vierailija
2/15 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunishan se ja jos vielä villipeto sängyssä, niin tuommoisenhan ottaisi vaimokseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://lh6.ggpht.com/_AwI62aNuhwM/So1tuMzAW1I/AAAAAAAAC0U/-eTGxD13bvw/s…" alt="http://lh6.ggpht.com/_AwI62aNuhwM/So1tuMzAW1I/AAAAAAAAC0U/-eTGxD13bvw/s…">http://lh6.ggpht.com/_AwI62aNuhwM/So1tuMzAW1I/AAAAAAAAC0U/-eTGxD13bvw/s…;

mitä tohon sanoisi muuta kuin että onpa seksikäs

Niin voisi sinulta mieli muuttua. Jo tuo paksun käsivarren näkemin vei minun mielestä seksikkyyden tuosta kuvasta.

Vierailija
4/15 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniit kasvot.

Mutta miksi? Oi miksi hän on vuositolkulla mässäillyt reilusti enemmän kuin kuluttaa.

Tuohon kuntoon pääseminen on edellyttänyt todella monen vuoden lihottelun.

Melkoinen mässytys on ollut päällä. Sitä on saanut istua pöntölläkin eräänkin kerran...

Vierailija
5/15 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vielä villipeto sängyssä, niin tuommoisenhan ottaisi vaimokseen

Vierailija
6/15 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen mässytys on ollut päällä. Sitä on saanut istua pöntölläkin eräänkin kerran...

Ja sä meinasit selvitä elämässä mahollisimman vähillä paskomisilla? Vai mistä tällainen huomio?

Vierailija
7/15 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina läski ei ole mässytyksen tulosta! Itse sairastuin autoimmunologiseen aineenvaihduntahäiriöön 5 vuotta sitten ja lihoin viikossa 16 kiloa ja senkin jälkeen melkein 10 kiloa. Lääkitys on päällä (armoton hormoonien syönti) ja sen avulla paino ei enää nouse. Lääkärit ovat antaneet tuomion, että on mahdoton laihduttaa. Aineenvaihdunta on niin olematonta, että voin olla syömättä päiviä ilman nälkää. Painoa se ei vain laske, ainoastaan ruumiinlämpöä.

Joten nyt olen 84kg/166cm ja käyn 5 kertaa viikossa juoksulenkillä, syön salaatti ja kevyt keittoja ja toivon ettei paino enää nouse. Onneksi mieheni haluaa mua edelleen, enkä enää ujostele sängyssä. Toinen vaihtoehto tietysti olisi erota ja päästää mies etsimään laihempaa naista ja itse luovuttaa.

Vierailija
8/15 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten hyvä sanonta.

Aina läski ei ole mässytyksen tulosta! Itse sairastuin autoimmunologiseen aineenvaihduntahäiriöön 5 vuotta sitten ja lihoin viikossa 16 kiloa

Vierailija
9/15 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella kaunis ja kauniisti otettu kuva!

T:nainen

Vierailija
10/15 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä pakko tähän kommentoida ettei massa vaikuta villiyteen... Tokihan on niin ettei välttämättä koko Kama Sutraa pysty läpikäymään, mutta ei ylipaino vaikuta mitenkään haluihin ja haluttavuuteen. Jos nainen on hot niin sitten se on hot oli painoindeksi mikä tahansa. Oma rouva omaa massaa yli oman painoni mutta villiydessä jään kyllä itse kakkoseksi.

Vierailija
11/15 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vastapuolen. Jos nainen saa aikaan inhonväreitä tai vastaavaa, siitä on villeys kaukana. Onko villi jos on sitä ainoastaan omasta mielestään?

on kyllä pakko tähän kommentoida ettei massa vaikuta villiyteen...

Vierailija
12/15 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski villipeto, mahdoton yhtälökö??? on kyllä pakko tähän kommentoida ettei massa vaikuta villiyteen... Tokihan on niin ettei välttämättä koko Kama Sutraa pysty läpikäymään, mutta ei ylipaino vaikuta mitenkään haluihin ja haluttavuuteen. Jos nainen on hot niin sitten se on hot oli painoindeksi mikä tahansa. Oma rouva omaa massaa yli oman painoni mutta villiydessä jään kyllä itse kakkoseksi.

Eli jaksaisi rajua temmellystä pitkään. Lihava ei välttämättä jaksa, koska lihava on harvoin hyväkuntoinen. Siksi ainakin minä suhtaudun skeptisesti tuohon lihavan villipedon mahdolisuuteen. Villipetouteen ei riitä halu vaan myls toteutus ratkaisee.

Ja se, että rouvalla on massaa enemmän kuin sinulla ei kerro vielä mitään rouvan lihavuudesta. Jotain olisi pääteltävissä vasta kun tiedettäisiin hieman lisää. Tämän sanon, koska painan itse enemmän tai samanverraan kuin useimmat tuntemani alle 183 miehet, mutta olen silti hoikka.

Vierailija
13/15 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei lihava

Vierailija
14/15 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä niillä kauniilla kasvoilla tekee

jos on tuollainen sotanorsu

Vierailija
15/15 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavan lihava nainenkin on miljoona kertaa seksikkäämpi ja haluttavampi kuin tikkulaiha mies!!! Mieluummin nainen yli 100kg kuin mies alle 70kg!