Miten voisi erota
niin, että saisin lapset? Tilanne sellainen, että yhteinen asunto josta paljon lainaa. Miehellä isopalkkaisempi työ ja hän voisi maksaa minut tästä ulos, its en omalla palkallani voisi yksin asuntolainaa lyhentää. Eli erossa joudun vuokralle.
Olen kuitenkin se, joka lasten asiat hoitaa ja lasten arkea pyörittää.
Jos mies tahtoo lapset ja menee taisteluksi niin miten saisin lapset?
Kommentit (10)
asiaan- hae maistaraatista eroapperi- mnaksaa 60 e ja jos halut yksinhuoltajuuden
- helpointa on, jos mies antaa vapaaehtoisesti yksinhuoltajuuden sinulle ap- jos tuleva ex-miehesi on on esim. rappioalkoholisti tai matkatöissä oleva työnarkomaani tämä lienee onnistuu kevyesti
- jos ei= hanki lakimies ( esim Naisasialiiton unionin kautta) ja sinulla ap tulee olla dokumenttia- eli kirjoita esim. vihkoon ylös lastensuojelua varten miehesi lastensuojelulliset laiminlyönnit ja käytä niitä- ja hanki ystävistäsi/ naapureistasi perheriitojen/ laiminlyöntien todistaja/ todistajia ( esim. mies unohtanut hakea lapsen päiväkodista, unohtanut vaihtaa vaipat tunneiksi - lapsi "ui" kakoissaan, juonut kaljaa samalla kun hoitanut lapsia, unohtanut alle kouluikäiset lapset pihalle ilman valvontaa...)
- jos ei ole rahaa lakimieheen unohda ja suostu yhteishuoltajuuteen
asiaan- hae maistaraatista eroapperi- mnaksaa 60 e ja jos halut yksinhuoltajuuden
- helpointa on, jos mies antaa vapaaehtoisesti yksinhuoltajuuden sinulle ap- jos tuleva ex-miehesi on on esim. rappioalkoholisti tai matkatöissä oleva työnarkomaani tämä lienee onnistuu kevyesti
- jos ei= hanki lakimies ( esim Naisasialiiton unionin kautta) ja sinulla ap tulee olla dokumenttia- eli kirjoita esim. vihkoon ylös lastensuojelua varten miehesi lastensuojelulliset laiminlyönnit ja käytä niitä- ja hanki ystävistäsi/ naapureistasi perheriitojen/ laiminlyöntien todistaja/ todistajia ( esim. mies unohtanut hakea lapsen päiväkodista, unohtanut vaihtaa vaipat tunneiksi - lapsi "ui" kakoissaan, juonut kaljaa samalla kun hoitanut lapsia, unohtanut alle kouluikäiset lapset pihalle ilman valvontaa...)
- jos ei ole rahaa lakimieheen unohda ja suostu yhteishuoltajuuteen
tahdon yhteishuoltajuuden mutta siten, että saan olla lähivanhempi.
Ja kakkoselle: Ei, en yleensä ole ottanut tavakseni hoitaa lapsia tisseillä ja pillulla (synnytystä ja imetystä lukuun ottamatta). Lasten on selvästi parempi minulla, koska tiedän heidän asiansa, hoidan heidän arkensa ja olen se jonka nimeä huudetaan jos yöllä nähdään painajaisia.
ap
myös miehesi mielestä niin eiköhän sopu tule ilman naisunionin lesbolastensuojeluvinkkejäkin.
myös miehesi mielestä niin eiköhän sopu tule ilman naisunionin lesbolastensuojeluvinkkejäkin.
on minulle yksi paskan maku. Jos mies lapset tahtoisi, hän tekisi sen silkkaa vittumaisuuttaan, kostoksi. Semmoisiahan te miehet olette, paskamaisia.
ap
ellei se ole teidän naisten tapa? Paskamaisuutta minusta oli tuossa aloitustekstin asetelmallisuudessa ja en silti koko naissukukuntaa vmäiskiksi leimaa. Vaimoni on varsin fiksu ja mukava ihminen.
Lähtökohta on että yhteishuoltajuus, ja miksei isä voisi olla lapsille hyvä vanhempi?
ellei se ole teidän naisten tapa? Paskamaisuutta minusta oli tuossa aloitustekstin asetelmallisuudessa ja en silti koko naissukukuntaa vmäiskiksi leimaa. Vaimoni on varsin fiksu ja mukava ihminen.
Lähtökohta on että yhteishuoltajuus, ja miksei isä voisi olla lapsille hyvä vanhempi?
Jos ei saa lasta, tulee tuhoamaan mun ja uuden elämän. Ja lapsen halusi vain siksi, että muuttaisin mieleni.
on minulle yksi paskan maku. Jos mies lapset tahtoisi, hän tekisi sen silkkaa vittumaisuuttaan, kostoksi. Semmoisiahan te miehet olette, paskamaisia.ap
haista paska
Mutta faktaa o, että mies on uhonnut tekevänsä kaikkensa että tuhoaa elämäni jos ero tulee. Ja faktaa on myös se, että olen selvästi enemmän lapsia hoitanut, minulla on heidän kanssaan pidempi pinna ja olen heille läheisempi.
ap
yleensä nainen sit kuiteski hoitaa lapsia lähivanhempana. Uhoaminen ja uhkaamine yleistä, ei se katso sukupuoleen ero tilanteessa.
ihan vaan itsekkyyttäsi ja kun on tissit ja pillu?