onko jollain kokemusta tuollaisesta vyöttömästä turvaistuimesta
siis tuollaisesta johon tuolee tuo turvakaari vaan lapsen eteen? miten käytännössä toimii? tykkääkö lapsi?
Kommentit (9)
näkyy noi nuket pysyvän siinä istuimessa :) ja ihan hyvän arvostelun oli saanut turvallisuudesta
ap
Kiddy Comfort Pro 2008. Lapsi viihtyy hyvin. Istuin on käytännössä mahdoton kiinnittää väärin, toisin kuin monet muut mallit. Suositteluni!
näkyy noi nuket pysyvän siinä istuimessa :) ja ihan hyvän arvostelun oli saanut turvallisuudesta ap
Katottiinkohan me samoja videoita?? En ikinä ostais tuollaista istuinta, jossa lapsi lähtee liikkeelle kun törmäys tulee sivusta, ja lyö päänsä ikkunaan. Eihän tuossa kevyempi lapsi pysy aloillaan edes tiukemmassa mutkassa, ilman kolariakaan. Ja minä kyllä vahvasti epäilen että tuosta luikertelis meidän muksu äkkiä pois.
näkyy noi nuket pysyvän siinä istuimessa :) ja ihan hyvän arvostelun oli saanut turvallisuudesta ap
Katottiinkohan me samoja videoita?? En ikinä ostais tuollaista istuinta, jossa lapsi lähtee liikkeelle kun törmäys tulee sivusta, ja lyö päänsä ikkunaan. Eihän tuossa kevyempi lapsi pysy aloillaan edes tiukemmassa mutkassa, ilman kolariakaan. Ja minä kyllä vahvasti epäilen että tuosta luikertelis meidän muksu äkkiä pois.
Kyllä meidän lapsi pysyy tuossa istuimessa :D Hyvähän sun on puhua "kokemuksistasi" kun mitään kokemusta koko istuimesta sulla ei ole!
"Turvallisuus:
+ Pieni kuormitus sekä etu- että sivutörmäyksessä
+ Hyvä vyön reititys
+ Korkea selkänoja
- Istuinta ei saa kiinnitettyä tiukasti ajoneuvoon
Käyttömukavuus:
+ Väärinasentamisen vaara on pieni
+ Istuimen asentaminen ja lapsen kiinnittäminen on helppoa
+ Käyttöohje ja varoitukset helposti ymmärrettäviä
+ Istuin on kevyt
Istuinmukavuus:
+ Hyvä jalkatuki
+ Erittäin hyvä pehmustus
+ Lapsi näkee hyvin ulos
Puhdistus/Viimeistely:
+ Istuinpäällisen irrottaminen ja peseminen on helppoa
+ Istuin on hyvin viimeistelty"
Kyllä meidän lapsi pysyy tuossa istuimessa :D Hyvähän sun on puhua "kokemuksistasi" kun mitään kokemusta koko istuimesta sulla ei ole! "Turvallisuus: + Pieni kuormitus sekä etu- että sivutörmäyksessä + Hyvä vyön reititys + Korkea selkänoja - Istuinta ei saa kiinnitettyä tiukasti ajoneuvoon Käyttömukavuus: + Väärinasentamisen vaara on pieni + Istuimen asentaminen ja lapsen kiinnittäminen on helppoa + Käyttöohje ja varoitukset helposti ymmärrettäviä + Istuin on kevyt Istuinmukavuus: + Hyvä jalkatuki + Erittäin hyvä pehmustus + Lapsi näkee hyvin ulos Puhdistus/Viimeistely: + Istuinpäällisen irrottaminen ja peseminen on helppoa + Istuin on hyvin viimeistelty"
En minä puhunutkaan mitään kokemuksista, vaan kauhistelin noita videoita. Olipahan taas hyvä esimerkki siitä miten nuo Autoliiton testit ei ole yksoikoisia tuloksiltaan.
En minä puhunutkaan mitään kokemuksista, vaan kauhistelin noita videoita. Olipahan taas hyvä esimerkki siitä miten nuo Autoliiton testit ei ole yksoikoisia tuloksiltaan.
http://www.autoliitto.fi/testit_ja_ajoneuvot/lasten_turvaistuimet/brita…
No näyttääkö nämä suositun Britax Multi-Techin videot sun mielestä jotenkin lohdullisemmilta?
Se on saanut välttävän arvostelun samassa testissä.
en kyllä 15 kiloista vielä pelkkään turvavyöistuimeen laittaisi
Lapsi lentää taatusti ulos istuimesta eikä varmasti täytä turvamääräyksiä.
Hauska kysymys.