Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mykoplasma ?

Vierailija
03.12.2009 |

Kokemuksia kohonneista mykoplasma vasta-aineista?

Mulla on kuukauden kestänyt yskä, välissä olin pari päivää 39 kuumeessa, sikatesti otettiin vajaa viikko kuumeesta ja näytti negatiivista.

Tänään sain verikoetulokset ja mykoplasma-arvot olivat koholla. Olen jo yhden antibioottikuurin syönyt, nyt sain toisen samaa lajia.

Netistä kun hakee mykoplasma tietoa, niin tulee kaikkia kauheita, vakavia pitkäaikaisia sairauksia vaan vastaan...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli monta keuhkokuumetta perä jälkeen, aina vaan antibioottia joutui syömään, yhden talven aikana söin 8 antibioottikuuria! Lopulta sitten vasta tajuttiin etsiä myös tuota mykoplasmaa, ja sehän sitten löytyikin ja sanottiin olevan syypää tuohon keuhkokuumekierteeseen. On mulla jälkeenkin päin ollut joskus keuhkokuume, mutta varmaan sellaisen kierteen jälkeen keuhkot vahingoittui sen verran että iskee jatkossakin helposti :(.

Vierailija
2/2 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli mykoplasmainfektio viitisen vuotta sitten. Oireina oli lämpöä, väsymystä, yskää ja vuotava nokka. Kesti n.½ vuotta.

Veljelläni oli sama, tosin hieman rajumpana ja kestikin vajaa 2vuotta. Joutui olemaan sähkärin töistä saikulla koko ajan, kun on fyysisesti raskasta työtä.

Tuolloin tuo infektio oli vielä "uusi" juttu. Ennen oli hoidettu vain pitkittyneenä flunssana. Kysessä siis nuorten aikuisten tauti. Lääkärit tutki kovasti ja keräsivät tietoa taudista. En kyllä edelleenkään tiedä mitä se loppuen lopuksi oli...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla