Kertoisinko erään 14-v äidille tyttären juomisesta/polttamisesta jne
tämä tyttö kirjoittaa kaiken tekemänsä IRC galleriaan... äidin tuntien, hän ei edes tiedä kyseistä galleriaa olevankaan.
Kommentit (17)
Olisin iloinen, jos omasta tyttärestäni kerrottaisiin.
Terv. 14-vuotiaan äiti
tyttö on niiiiin taitava valehtelemaan ja varmaan polttaa kun on kaverilla yötä.
ONNEKSI tämä tyttö muutti eri paikkakunnalle, oli oman tyttöni "kaveri" aikaisemmin. TAi kaveri ja kaveri, aiheutti pelkästään sekasortoa ja riitoja kaveriporukassa valehtelemalla, haukkumalla, provosoimalla niin että kaikki oli aina riidoissa keskenään. Kun tyttö häipyi muualle niin kertaakaan vuoteen ei ole ollut yhtään riitaa kaveriporukassa.
Nyt tyttö harrastaa seksiä, juo, polttaa jne ainakin IRG gallerian blogin mukaan. Äiti ei varmasti tiedä
Toki voi olla että tyttö myös liioittelee ja esittää galleriassa.
tyttö on niiiiin taitava valehtelemaan ja varmaan polttaa kun on kaverilla yötä. ONNEKSI tämä tyttö muutti eri paikkakunnalle, oli oman tyttöni "kaveri" aikaisemmin. TAi kaveri ja kaveri, aiheutti pelkästään sekasortoa ja riitoja kaveriporukassa valehtelemalla, haukkumalla, provosoimalla niin että kaikki oli aina riidoissa keskenään. Kun tyttö häipyi muualle niin kertaakaan vuoteen ei ole ollut yhtään riitaa kaveriporukassa. Nyt tyttö harrastaa seksiä, juo, polttaa jne ainakin IRG gallerian blogin mukaan. Äiti ei varmasti tiedä
Ja sitten asiaan, itse haluaisin tietää jos olis mun lapsesta kyse.
kun kyse ei ole mistään arkaluontoisesta, tai sellaisesta, mikä ei vanhemmille kuulu (tyyliin nuori on tehnyt abortin ja olet jostain saanut tästä kuulla).
Yritä muotoilla asia niin, ettet kuulosta pahansuovalta, voi aiheuttaa kovan defenssireaktion vanhemmissa, varsinkin jos ovat ihan ulalla lapsen elämästä.
että äidille aiotaan kertoa, niin se poistaa ne jutut sieltä galleriasta. Eli kannattaa toimittaa todisteet äidin tietoon ennen kuin tyttö älyää, että kohta äiti tietää, ja siis poistaa ne.
ja siksi näen kaikkien profiilit ja keskustelut.
Hitsi kun en tiedä sen tytön äidin s-postia kun muuttivat tosiaan 600 kilometrin päähän.
Olen jo aikaisemmin tulostanut sieltä tämän kyseisen tytön huoritteluja ja muita haukkumisia joiden kohteena oli oma tyttöni ja muut kaveriporukan tyypit. Olisin lähettänyt tytön äidille MUTTA ONNEKSI muuttivat pois ja kaveriporukka saa olla rauhassa ilman tuollaista pahanilmanlintua
Tulostat ne tekstit sieltä galtsusta ja pidät itselläsi todisteena sitä silmällä pitäen, että sua ei uskota. Soitat tai jos tuntuu vaikelta, kirjoitat äidille kirjeen. Kai sä nyt osoitteen tiedät tai saat ainakin selville kun varmasti nimet tiedät ja paikkakunnan???
Mä ainakin olisin iloinen jos joku kertoisi mun teinin sekoiluista mulle! Joskaan en ole niin sinisilmäinen, että teinini voisi kirjoitella mitään tuollaisia mun tietämättä (tsekattu on)!
Mutta ajattelen ihan omaa nuoruuttani jossa tuli tehtyä kaikkea päätöntä juuri 14-16 kesäisenä. Onneksi äitini sai tietää ja sain satikutia muun muassa tupakoinnista. Loppui sekin kun hävetti niin ja hyvä olikin, että loppui.
Eli kanna vastuuta nyt tästä teinistä kun kerran pystyt. Jospa sekin järkiintyisi kun huomaa, että asiat aina tulee julki!!!
T kolmen varhaisteinin äiti
Mutta haluan kuitenkin kertoa mitä meidän tytölle tehtiin kaverin toimesta. Kaveri hakkeroi tyttäremme salasanan ja sitten lähetteli todella härskejä ja inhottavia viestejä meidän tytön nimissä.
Tosi ilkeä temppu josta ei aiheutunut mitään muuta kuin mielipahaa, tosin se varmasti oli sen tarkoituskin?
sen verran kauan olen häntä seurannut (ekasta luokasta lähtien)
En voi lähettää nimelläni galtsujuttuja äidille, KOSKA jos tämä tyttö saa tietää siitä, niin hän aloitaa sellaisen parjauksen netissä omaa tyttöäni kohtaan,....
kokemusta on siitäkin, kerran heidän täällä asuessaan puutuin johonkin paskanpuhumiseen ja haukkumiseen niin tyttö haukkui tytön ja levitteli asiattomia juoruja PUOLI VUOTTA.
Herranjestas. Pyysit vinkkejä ja tässähän niitä on sadellut. Ota nyt yhteys siihen äitiin jos kerran ajattelet hänen olevan niin urpo, ettei tiedä tyttärensä touhuista.
1. Kirjoita nimetön kirje, jossa kerrot asiat ja pistät mukaan tulosteet sieltä galtsusta.
2. Selvitä missä äiti on töissä (jos on) ja lähetä sähköpostia asiasta + linkki galtsuun.
Ei voi olla noin vaikeaa jos kerran olet huolissasi.
Jos ruvetaa irc-gallerian "faktojen" mukaan ilmiantamaan nuoria, niin sittenhän sitä joutuu ruveta tekemään niitä joka toisesta nuoresta.
tupakanpoltosta j akaljan juomisesta, ei pelkästään kirjoituksia
Muistelkaa nyt vähän omaa teini-ikää. Ihme nipottajia. Joitain asioita tehdään salassa vanhemmilta ja se nuorille suotakoon. Sitten on erikseen tietty kyyläporukka, 600 kilsaakaan ei erota.
Tupakan kyllä haistaa.