Lue keskustelun säännöt.
oletteko lukeneet sen megapitkän deitti-ilmoituksen
02.12.2009 |
jossa joku mies etsi naista itselleen... aika yksityiskohtaisia vaatimuksia :) onko jollakulla linkkiä?
Kommentit (7)
tän päivän av:ta taaksepäin ja löydät itse :)
Aamupäivällä pyöri täällä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
joo ei tullut linkkiä, mut tais olla sama jo tossa yllä...
nämä kohdat varsinkin sävähdyttää erityisesti tällai kiehtovasti ilman turhia välimerkkejä kirjoitettuna:
"serpuurinsateenvarjot Täytän Sääpäiväkirjaa. Sanovat minua kallioksi."
Sekä ajatusten lukutaito ISO plussa. ;DD
Itseasiassa tämä mies vaikuttaa jotenkin oudon tutulta...
Ei oo linkkiä, mutta mulla oli tuo teksti tallessa:
Olen mukana Matchmaker-kampanjassa, joka etsii maajusseille morsiamia.
Kiharapää kuuntelevaluonne ahkera ikuinenromantikko naista iltojeniloksi sekä Erottisiin puuhiin hyvät muodot ei pahhitteiksi harrastukset kalastus tietokoneet luonossakävely puutarhanhoito ikä haarukka18-40v. naiset hyväperuskunto lisäys harrastukset karaukelaulu tietokilpailut ammatti puutarhuri horoskooppi vaaka en tupakoi nukun alasti Annan neujoja jos joku kysyy En suutu helposti hymyilen paljon hyväkeskittämiskyky Erottinen hieronta sujuu pystyy puhumaan niin että Nainen saa orkasmin Pysyy asiat salassa Lempivärit vihreä musta pidän nahka lateksikumi pevseeasuista Naisilla tatuointi ja lävistyskorut sallittuja tatuoinnit minusta upeita Seuraan jääkiokkoa jalkapalloa f1 formulat ralliautoilu ja ratamoottoripyöräilyä vauhtikiinostaa Rakastelu eri asennoissa kiehtovaa. Rakkaus on pysyvää vaikka muu haihtuisi ikuinenromantikko. Tykkään että Naisilla karvoitus varsinkin alapäässä mahtavaa Tummat naiset säväyttää ei vaaleat Naisetkaan hassumpia. Nuoret Naiset kiehtovia varsinkin tatuointi karvoitus alapäässä lävistyskoru saa olla kiinteät Isotrinnat notkeus ei pahhitteiksi. Ajattelen sinua päivin ja öin olen rakastunut sinuun ihhana nainen. Sydämmeni hakkaa villisti. Katson sarjoja salkkarit kauniitjarohkeat kettu derik kahdenkeikka kovalaki csi avaraluonto Elokuvat 007 löytyy kaikki Pekka jaPätkä samajuttu vaaleanpunainenpantteri katson romattiset jaerottiset elokuvat. Musiikki lassinen oppera tunnelma musiikki rakkauslaulut ranskalainen musiikki&elokuvat serpuurinsateenvarjot Täytän Sääpäiväkirjaa. Sanovat minua kallioksi. Pituus178&Paino70.Tutkin kasveja kasvu nopeus muoto jakoko. Seuraan pörssi osakeita niitten vaihteluja. Antaisin Naiselle lahjaksi erottisia alusasuija. sekä suklaata ruusuja tykkään suklaasta. harrastan jookaa ja karatea itsepuolustus henkitys harjoituksia. Olen laiha vaikka painan 70 kiloa. Pidän hyvänä ja lohdutan jos tarpeen.Suutelu ihan mukavaa. Erottinen hieronta avaaistit hyväesileikki Minä hieron Naiset. Naisten lihakset huippuluokkaa tykkään niistä. jos juku nainen haluaisi tehdä lapsen kansani se sopii mainiosti. Annan puhelimessa neuoja.(puutarha ala)Ei asialla väliä kuuntelen kyllä janeuon kyllä.Myös erottiset asiat seksi. varastoapulainen yleismies tallipäälikkö huoltomiesapulainen ulkoaluidenkunnossapito puutarhuri keksijä. Ajatusten lukutaito. Johtaja&Päälikkö. Pimeysnäkö vastaa päivää. Kuulo kuulee hiiren seinänsisältä. Nenä haistaa homeen asunossa. Kävelen metrisillä askelilla. On web kamera. On eläimenvaisto.Viileä 20c sopiva sisälämpötila. Nostan silkkaa rautaa. Pidän kalasta. Erottinen perhonen rentouttaa.