Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kysymyksiä kannattaa esittää työhaastattelussa, yritystä koskien?

Vierailija
02.12.2009 |

Mitä sinä olet kysynyt?

Onko hassua kysyä yrityksen "vihreitä" arvoja?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyt käyttökate%a etkä edes tiedä mikä se on niin tulee tyhmä olo vastata että aha...

Vierailija
2/8 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinulta toivottaisiin että nuo tavoitteet saavutettaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen työporukka on, missä paikkakunnilla on haarakonttoreita jne. Kantsii ottaa itse kyllä etukäteen selvää sen mikä netistä irtoaa!

Vierailija
4/8 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun he ovat vastanneet noihin kysymyksiin niin saat oivan tilaisuuden jatkaa ja kommentoida sitä mitä kaikkea sinä voisit tehdä noiden tavoitteiden saavuttamiseksi.

Vierailija
5/8 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat joutuneet yleensä hetken haastattelijat miettimään ennenkuin ovat osanneet vastata :D

Vierailija
6/8 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat joutuneet yleensä hetken haastattelijat miettimään ennenkuin ovat osanneet vastata :D

Vierailija
7/8 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sun pitäisi tuo kyllä varmaankin tietää ihan itse"

Tuo ei ole fiksu kysymys, hiukan näsäviisas ja ylimielinen; latistaa tunnelman haastattelun lopuksi.

Vierailija
8/8 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sun pitäisi tuo kyllä varmaankin tietää ihan itse" Tuo ei ole fiksu kysymys, hiukan näsäviisas ja ylimielinen; latistaa tunnelman haastattelun lopuksi.

Minusta se taas on hieman ylimielistä yritykseltä odottaa, että jokainen sinne haluaa innosta kiljuen töihin. Kyllä minä haluan tietää että mitä yritys minulle tarjoaa, siis muutakin kuin palkkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi