Meillä ongelmana, että 3v lapsi on pk lellikki.
Tyttö on kyllä suloinen, herttainen, nauravainen, kertoo paljon juttuja ja hyvin sosiaalinen. Silti tuntuu pahalle ja epäreilulle kun on selvästi lellityin.
Valokuvassa on saanut 2 kertaa pitää kylttiä, joulujuhlassa viimevuonna tontun apurina, monasti muutenkin saa erityisrooleja tai avustajan tehtäviä. Pelkään, että muut lapset kadehtivat ja tyttö oppii odottamaan erityishuomiota eikä opi reiluksi.
Kommentit (7)
on teillä ongelmat! Sulla on selvästikin siellä kasvamassa oikein mukava ja suosittu pikkutyttö, joka ei ympäristön hemmottelusta mene rikki. Sun hemmottelu on se joka kuvion pilaa, joten muista! Rakasta reilusti!
mutta ei mulla ole pelkoa siitä että se olisi lapselle haitaksi! Tosin kotikasvatus on kohdallaan, parhaat opit saa meiltä. Tsemppiä vaan, äläkä jää pauloihin!
kyllä ne pk.ssa huomaavat ketkä haluaa olla esillä esim suurin osa lapsista ei uskalla olla esityksissä mukana, koska ovat ujoja.
ja mitä kyltin pitämiseen tulee ..lapsesi sattuu olemaan sen kokoinen että sopii istumaan keskellä alapenkillä sopivasti kyltti sylissä.
ovat niitä huomionkipeitä lapsia. Eivät todellakaan ole suosittuja, mutta kukaan ei jaksa niitten marinoita ja kitinöitä.
Koulussa sitten totuus lyö vasten kasvoja.
tuskin on mikään lellikki. sinä et vaan huomaa että muidenkin lapset saavat tehdä erityisiä juttuja.
kyltin pitäminen valokuvassa on puhdasta sattumaa. valokuvaaja määrää lapset tiettyyn järjestykseen ja alarivin keskimmäiselle kyltti käteen.
vaan juuri se minä-minä-minä-tyyppi. Ne päsmärit noita kylttejä ja pukin apurina toimimisia sitten saa. Ärsyttävä kakara kasvamassa.