Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää.

Vierailija
01.12.2009 |

Me ei miehen kanssa tulla ikinä töistä kotiin samaan aikaan.

Jos mä tulen 15 aikaan, mies tulee vasta 18 korvilla.

Mutta jos mä tulen 17 aikoihin, mies on tullut jo 16.

Minulla on vuorotyö, miehellä liukuva työaika.

Tosi kiva suunnitella kauppareissuja tai kyläilyjä kun ei koskaan olla samaan aikaan kotona.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai, ehtiihän sinne kauppaan kahdeksan jälkeenkin?

eikö joku 16 ja 17 ole aika lähekkäi?

Vierailija
2/4 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te osaa keskustella työajoistanne ja tehdä yhdessä suunnitelmia esim. vierailuiden suhteen? Myös minulla on vuorotyö ja miehellä päivätyö, jossa on likuva työaika ja meillä kyllä kommunikaatio pelaa sen verran, että mies tietää aina minun vuoroni ja pystymme sopimaan kyläilyt, harrastukset ja kauppareissut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kuitenkin. Ja tosiasia on, että kun tullaan ja mennään miten sattuu, on vierailujen sopiminen haastavampaa, ei ole aina kiva sanoa kamuille että nyt ei onnistu ennen ilta 18 mikään.

Niin monessa tuntemassani perheessä mies ja nainen kulkevat yhtáikaa töihin ja kotiin. Meillä tämä ei ole onnistunut koskaan.

Tunnen, että olemme jotenkin huonompia kuin muut.

Vierailija
4/4 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen töihin klo10, pääsen töistä klo16-20 välillä, myös viikonloppuisin, sitten tosin on arkivapaitakin, työmatka ottaa suuntaansa tunnin, huonolla kelillä tai ruuhka-aikaan enemmän.

Mies lähtee töihin klo 04-06, tulee kotiin klo 16 ja 22 välillä, ja hän ei voi edes aamulla tietää kuinka kauan aikaa menee. Hänelläkin on arkivapaita.

Hyvin on ruuassa pysytty ja ystäviäkin ehditty tapaamaan.