Netissä tavanneet!! Olisi teille muutama kysymys:
1. millä sivulla tapasitte?
2.kauan olis kyseisillä sivuilla ollut kun oikea ostui kohdalle?
3.Oliko minkälaisia ehdokkaita?
4.sitten vielä ikäsi?
Kiitos
Kommentit (7)
kun aikaa on kulunut 12 vuotta.
2. Kyllä mä useamman miehen kanssa kirjoittelin ja muutaman treffasin ennen kuin kolahti.
3. Laidasta laitaan, suurin osa ihan ok, mutta jonkin jäi mun kanssa puuttumaan. Yksi tosin haki äitiä lapsilleen, toinen jotain missiä ja kolmas deittaili huvikseen.
4. 32 olin tuolloin, mies 31.
1. kiss.fi (10 vuotta sitten)
2. en muista ...kumpikaan meistä ei ollut hakemassa 'sitä oikeaa'.
3. no siis ei ollut ehdokkaita, koska tuo oli ihan vaan normi chatti eikä mikään deittipalsta
4. 36
ja samat jutut muuten paitsi ikää mulla on 26v.
Ihan vahingossa puun takaa tuli mieheni vastaan, siinä yleisellä keskusteltiin, tavattiin samassa kaveriporukassa kerran ja alettiin keskustelemaan privana. Nyt yhdessä 1,5v
ikää meillä molemmilla 30
1. Suomi24.fi-chatissa (sellainen kahdenkeskinen chat, missä ei ole nimimerkkejä, vain mies ja nainen)
2. Kait sitä tuli jokunen viikko pyörittyä ajanviete-tarkoituksessa tuolla sivustolla...
3. Kaikenlaisia, nuoria ja vanhoja, salasuhteen hakijaa ja luuseria (eli sellasta renttua, jotka ei elämäänsä osaa järjestää ollenkaan), fiksujakin useampi.
4. 26 v.
Minä olen tavannut netissä ties miten monta ihmistä. Ensimmäinen suurempi juttu oli exä, joskus 1990-luvun alussa yliopiston verkossa. Sitten nykyinenkin mies on netistä, älä kysy miltä sivulta, en enää muista. Ystäviäkin on tullut netistä, esim. lapseni kummikin on löytynyt alunperin täältä. Vanhimmat vauva-palstan ystäväni ovat 9 vuoden takaa. Pari ihmistä on, joiden kanssa elän vain virtuaalimaailmassa, suurin osa on osin virtuaalimaailmassa osin ihan irl.
Kokemusta on monenmoista, myös nettimiehistä tuota uussinkkukaudelta. Kaikki hyviä, fiksuja ja mukavia miehiä, ilmeisesti yllättävää kyllä. Tai sitten mulla on ollut hyvä alkuseula.
Ikää on 36.
Matc.com.
Matsasi ensimmäisen viikon aikana.
Palvelun ainoasta tarjolla olevasta suomalaismiehestä tuli aviomieheni. Kaikki muut ehdokkaat asuivat ulkomailla.