Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tyhmä. Sanoin lapselle, että isänsä olisi halunnut abortoida hänet 5:llä kuulla

Vierailija
30.11.2009 |

Oli jotain puhetta isästään muutama kuukausi, kun ihmetteli miksi ei halua tavata jne. Sitten lipsahti tuo..

Tänään telkkarista tuli jotain juttua abortista, ja 11-vuotias kysyi miten abortti tehdään, minä kerroin. Siihen tyttö kommentoi, että "ja mun isä halusi tehdä mulle noin!"

Kaduttaa niin paljon. En tajua miten menin noin sanomaan. Tyttö ei unohda varmaan ikinä.

))))):

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin unohtaa.

Vierailija
2/11 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta korosta vaikka sitä ettet itse missään vaiheessa edes harkinnut aborttia vaan lapsi sai kasvaa (jo masussa) toivottuna ja rakastettuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeäsi ole, kun isä ei halua tavata. Tai ehkä nautit että teit lapselle tiettäväksi tuon. Mutta mitäs siitä. Oma äitini hoki minulle usein, kuinka hän olisi halunnut tehdä abortin, mutta isän äiti ei hyväksynyt sitä. (äiti oli 16 kun tuli raskaaksi). En kai vaan ole koskaan osannut vetää hernetta nenään siitä.

Vierailija
4/11 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä teit niin? miksi ? mitä sait tuosta irti ?

Vierailija
5/11 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun pitaa kylla toi selittaa vahan paremmin lapsellesi. Han voi kokea itsensa erittain epakelvolliseksi jos isakaan ei hanta halunnut ja halua nahda nyt. Isa/tytar suhde on tarkea naiseksi kasvulle.

Aiti nyt kylla mokasit, nuo asiat ovat sinun ja miehen valisia ja sinun ei tulisi niita lapsellesi sanoa.

Vierailija
6/11 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen voi olla aikuinen ja vähän miettiä, mitä puhuu - lapset eivät ole kavereita, joille tilitetään omia traumoja ja pettymyksiä. Lapsista ei pidä tehdä omien taakkojen kantajia.

Vierailija
7/11 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samanlainen tilanne että isä olisi halunnut että nuorimmainen abortoidaan.

En tätä tule lapselle kertomaan. Asuttiin avoliitossa ja suunnitellusti raskaana. Mies kiinnostui toisesta naisesta ja oli pokkaa ehdotella tuollaista.

Isä ei juurikaan tapaa lapsiaan. Meillä on ollut ajoittain todella vaikeaa mutten onnekseni ole tuollaista möläyttänyt.

Haavoitit lastasi pysyvästi.

Vierailija
8/11 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen eksä otti eron jälkeen 11-vuotiaan ystäväkseen ja kertoi kaikki intiimitkin asiat omia miesseikkailujaan myöten. Lisäksi kertoi, että mieheni petti häntä ja vielä kertoi missä ja kenen kanssa. (ei mun siis) Eikö lasta voisi suojata näiltä asioilta? Mieheni teki väärin, mutta oli ja on edelleen hyvä isä tytölle, joten miksi sotkea lapsen ajatukset tuollaisilla uskottomuusjutuilla?

Vierailija
9/11 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä pelastettavissa on...

Sinun pitää nyt ap keskutella aiheesta lapsesi kanssa, ettei se jää tuohon. Kannatattaisi varmana kysyä joltain lapsipsykologilta tms. vinkkejä miten käsitellä asia lapsen kanssa.

Vierailija
10/11 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei isä silloin vielä tuntenut häntä, koska hän ei ollut syntynytkään. Eli ettei mies halunnut abortoida häntä vaan sen tuntemattoman sikiön, joka ei ole vielä lapsikaan. Ja vaikka itse ehkä näet asian eri tavalla, niin jotenkin noin isä sen luultavasti ajatteli.

Vierailija
11/11 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

iloa sait tuosta itelle? Halusitko jotenki exälle kostaa? Tytölle sait ainakin melkoisen taakan kannettavaksi. Johan hällä oli tarpeeksi iso taakka kun isä ei halua tavata. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän