Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas minut jätettiin. En enää jaksa.

Vierailija
29.11.2009 |

En jaksa tätä kipuilua, tuntuu että en kelpaa kenellekään. Jo kolmas suhden eron jälkeen (erosta puolitoista vuotta) ja kaikki päättyneet niin että mies jättää.

Tuntuu että en jaksa enää edes yrittää. Itkettää vain.

Kaikki suhteet olleet kuitenkin ihan ok, ollaan juteltu kovin ja vietetty kivoja hetkiä. Seksikin on sujunut. Mutta en kuulemma "vain ole se oikea".

Itkettää.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ongelma, keksi muuta sisältöä elämään!

Vierailija
2/12 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta miehet haluaisivat seuraasi pidempään....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas sulla ollut huono tuuri miesten suhteen. Ihan varmasti löydät vielä jonkun, jonka kanssa suhde ei ole ihan 'ok' (rehellisesti, haluaisitko muka olla 'ihan ok' suhteessa lopun ikääsi?) vaan ihan mielettömän hieno ja hyvä!

Voimia!

Vierailija
4/12 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että erojn jälkeen et ole enää osannut olla yksin, vaan seurustelet ihan vaan seurustelemisen takia?

Vierailija
5/12 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheella kiireellä oot sännännyt suhteesta toiseen. Varmaan olet vielä elänyt edellistä suhdetta kun uus mies on jo ollut kierroksessa - ei siis ihme, että olet tullut jätetyksi.

Miksi et osaa olla yksin? Tätä sinun kannattais oikeasti miettiä. Vasta kun osaat olla yksin ja olet täysin itsenäinen ja omillasi pärjäävä, voit antaa täyden panoksen myös suhteeseen.

-neljättä vuotta yksin, eikä mitään kiirettä parisuhteeseen-

Vierailija
6/12 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten lohduttaa. Itselläni meni aikanaan pari vakavaa seurustelusuhdetta puihin, vaikka ne olivat enemmän kuin 'ok'. Sitten löytyi elämänkumppani, jonka kanssa on oltu nyt kymmenen vuotta.

Sinulla on oma tiesi. Ehkä elämä kantaa. Jotkut tuntuvat luottavan sellaiseen.

Vierailija
7/12 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuudessa kun löydät sen oikean, arvostat sitä, että sait koeajaa uusia tuttavuuksia näinkin paljon ja nopeasti eron jälkeen.

Mielestäni liian nopeasti ja liian tiheästi olet yrittänyt onnen löytää.

Olisihan se voinut löytyäkin, mutta nyt olisi ehkä paras unohtaa miehet ja ottaa koko vuosi 2010 ihan rauhassa. Sen jälkeen ehkä löytyy taas se perspektiivi ja tyytyväisyys elämääsi, jolla niitä pysyviä suhteita voi rakentaa.

Vierailija
8/12 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsesi varaan, ei miesten. Silloin et romahda vaikka suhde päättyisikin. Elä yksin vuoden pari ja tutustu itseesi, ole itsesi paras ystävä, tukeudu itseesi. Elämänkoulu yrittää opettaa jotakin sinulle, sinusta itsestäsi ja auttaa sinua kehittymään. Mieti mitä.

Voimia ja halauksia, selviät kyllä!

Vierailija
9/12 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oletko varmasti päässyt erostasi jo yli? Monilla siihen menee vähintään vuosi, ja sulla on ollut jo kolme suhdetta.

Minusta on oikein hyvä neuvo opetella nyt olemaan itsekseen ja nauttimaan ihan vain omasta seurastasi. Varmasti kaipuu toisen ihmisen luo on kova, mutta sinun hyvnvointisi vuoksi loppujen lopuksi eron kunnollinen läpikäynti ja sureminen olisi mieletäni tarpeen tulevaisuuden onnea ajatellen.

Suosittelen sulle Bruce Fisherin Jälleenrakennus. Kun suhteesi päättyy -kirjaa

Vierailija
10/12 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sulle Bruce Fisherin Jälleenrakennus. Kun suhteesi päättyy -kirjaa

Kirja oli hyvä. Ja joku tuolla kommentoi että minussa ei ole mitään syvällistä. On minussa, se oli turha kommentti.

Ongelma on siinä että en halua olla yksin. Kaipaan ihan hirveästi vierelleni miestä jota halailla ja jota pitää hyvänä. Ja joka tekee sitä samaa minulle.

Miksi sellaisen ihmisen löytäminen on niin vaikeaa?

Oma liittoni oli pelkkää kulissia, onneksi sentään saimme yhden ihanan pojan jonka elämää ja kasvua on ilo katsoa.

On niin kauhean yksinäinen olo...

AP

Vierailija
11/12 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siinä että en halua olla yksin. Kaipaan ihan hirveästi vierelleni miestä jota halailla ja jota pitää hyvänä. Ja joka tekee sitä samaa minulle. Miksi sellaisen ihmisen löytäminen on niin vaikeaa?

Haluat liian epätoivoisesti sitä suhdetta. Voin uskoa, että se voi olla toisesta liian painostavaa. Sekin varmasti näkyy, ettet halua juuri sitä miestä, kenen kanssa olet, vaan yleensä miehen.

Vierailija
12/12 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siinä että en halua olla yksin. Kaipaan ihan hirveästi vierelleni miestä jota halailla ja jota pitää hyvänä. Ja joka tekee sitä samaa minulle. Miksi sellaisen ihmisen löytäminen on niin vaikeaa?

Haluat liian epätoivoisesti sitä suhdetta. Voin uskoa, että se voi olla toisesta liian painostavaa. Sekin varmasti näkyy, ettet halua juuri sitä miestä, kenen kanssa olet, vaan yleensä miehen.

Miten niin painostavaa miehestä? Voisiko se olla että sanon liikaa tykkääväni ja kehun liikaa miestä?

Mutta kun minä olen sellainen luonteeltani.

Enkä minä ihan ketä vaan ole kelpuuttanut, kyllä ne on olleet sellaisia miehiä joista olen tykännyt kovasti sekä fyysisesti että myös henkisesti. Kaikki sanovat jättäessään että olen ihana nainen ja että minussa ei ole mitään vikaa. Tämä sama kaava toistuu.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi