Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hitto mä en enää jaksa

Vierailija
29.11.2009 |

Noi lapset on IHAN KOKO AJAN KIPEENÄ. noin 1,5kk sitten oli kummallaki flunssaa, kuumetta yms. Sitten iski ilmeisesti sikainfluenssa, joka tarttui muhun ja mulla se testattiin positiiviseksi kun olen raskaana. Nyt siitä on noin 3-4vko. Ja kuopuksella on inhottava nuha (keltaista paksua räkää nenässä) ja nyt sitten esikoisella on TAAS kuumetta ja nuhaa... siis mä en tajua....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö sai heti taudin jälkeen antibiootit korvatulehdukseen...

Vierailija
2/7 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5kk sisään 4. korvatulehdus...

arvaa ottaako päähän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa niin päähän tää sairastelu... t. ap

Vierailija
4/7 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen ottanut tyrnimehua 1-2 rkl päivittäin. Kuulemma pitäisi hapanta saada vatsaan päivittäin, ei virukset niin helposti tartu... Tiedä häntä, mutta muut meillä ovat sairastaneet sikaa ja muita flunssia. Lisäksi töissä liikkuu kaikki mahdolliset virukset.

Vierailija
5/7 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat olleet terveinä, viime huhtikuusta lähtien, meillä vedetään päivittäin kalanmaksaöljyä, lasten vitamiineja ja talvisaikaan maitohappobakteereja...

Vierailija
6/7 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsoseni ei ole päivähoidon aloittamisen (n. vuosi sitten) jälkeen ollut kertaakaan sairaana kovista sairastelukierre-varoituksista huolimatta.

Saa päivittäin tai melkein kalaöljykapselit sekä d-vitamiinia suomalaisia suosituksia vähän isomman annoksen. Täytyy lisätä vielä maitohappobakteerit listalle.

Vierailija
7/7 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeestaan elokuussa kun noi aloitti tarhan. Sitä ennen kumpikaan ei ollut juuri koskaan kipeenä.. nyt on 4kk aikana sairastettu sen verran mitä aiemmin on sairastettu yhteensä :( Pitää varmaan kans alkaa syöttää noille kaikki maholliset lisäravinteet ja vitamiinit, et jos tää sairastelu kierre loppuis ennen ku kolmas lapsi syntyy vuoden vaihteessa... t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi