Miksi nuoret ei opi? Taas kolme kuollut..
Kolarissa, ja 4 vakavasti loukkaantunutta, millaiseksi heidänkin elämä menee.. :(
Siinä kyllä meni taas kerralla niin monta nuorta..Minusta näistä nuorten kolareista olisi syytä puhua paljon enemmän, kyllä niissä menee henkiä niin kauheasti! Jos vaikka ajatellaan tätä älytöntä vouhkaamista sikainfluenssasta, näin niitä nuoria menee kerralla, ja nimen omaan niitä nuoria, ja eihän sitä tiedä milloin joku hurjastelee lapsiperheen auton kylkeen :(
Samaan aikaan toisaalla oli yksi 18v hurjastellut 200km/h, ja monta muuta kyydissä..tuossa oli vaan onni matkassa ettei kuinkaan käynyt .
Miten ne ei opi??
Kommentit (23)
ja siksi olen iloinen, että asumme keskellä pk-seutua. Kaikki noi kolarit tapahtuu maaseudulla.
Ei kenenkään ole pakko kaahata ylinopeutta kännissä. Toivottavasti ne loukkaantuneet edes oppivat jotakin.
radiossa. Siinä yli-empaattinen täti-ihminen pyytää kukkahattu-terapianuotilla nuorta miestä kertomaan tapauksesta jossa tämä loukkaantui, verisesti. Kas kun kaveri ei antanut nuorelle miehelle autonavaimia bileillan päätteeksi.
ja tekemään toiminta sellaiseksi ettei se enää ole siistiä ja kapinaa ja hurjaa. Vaan pelkästään tyhmää. Ehdotan Darwin-palkinto -kampanjaa. Nuorimies, teetkö jatkuvasti typeryyksiä? Poista itsesi geenipoolista!
mutta siihen menee aikaa, ja sitten kun ne on oppineet, ne ei enää ole nuoria. Tai hengissä.
on ihan liikaa nykyään.
Ja alle 18-vuotiaita (eli ei ajokorttia) on kans uutisissa jatkuvasti kaahannut esim. isän autolla ja mahdollisesti humalassakin!
Ihmettelen tosiaan myös miksei ne nuoret opi. Varsinkin, kun jatkuvasti noita uutisia on :(
lapsillani on ystäviä myös muualla Suomessa (lue: maaseudulla), joskus he jopa autoilevat pitkin vaarallista maaseutua. Kasvatatko sinä lapsesi pullossa?
ja siksi olen iloinen, että asumme keskellä pk-seutua. Kaikki noi kolarit tapahtuu maaseudulla.
kuolleiden vanhemmat surettaa, tottakai.. Tää on niin tätä, ihan tuttua juttua jo nykyään.. Sitte toinen riski tuolla liikenteessä on noi hiton mopotytöt/pojat, joilla ei oikeasti ole itse liikennesäännöistä mitään tietoa..
jos nyt näin karkeasti mennään sanomaan. Kasvatus + yllyttävä kaveriporukka, siinähän se on.
koska niitä tulee aina uusi ikäluokka.
Kun vanhat nuoret alkaa päästä jyvälle, miten elämässä kannattaa käyttäytyä, niin ne ei enää olekaan niin nuoria.
Nuoruuteen kuuluu tietty holtittomuus ja rajojen etsiminen ja joillain vaan käy huono tuuri niitä etsiessä :-(
Vai olisiko peräti 30-vuotta parempi ikäraja? Kuolemantapaukset harvenisivat aika huikeasti jos kortit otettaisiin nuorilta miehiltä kokonaan pois.
eli raakoja kuvia kolaripaikalta ja vaikkapa vaikeasti vammautunut voisi tulla kertomaan, miten kaverit kuolivat ja itse neliraajahalvaantui toverillisen kilpa-ajon seurauksena.
Nuorille pitäisi vaan näyttää todella paljon raakoja kuvia kolareista. Ei ajokortin ikärajan nosto, 80-lätkä, nopeusrajoitusten alentaminen mitään auta.
kaikki kuolleet olisivat olleet sun tuttuja. Aina joku on jonlkun tuttu. Toivottavasti olet itse viisaampi kuin se vainaja.
..luonnollista karsintaa, jota Linkolakin kannattaa. Eli luonto karsii heikkoa ja epäkelpoa geenistöä julmalla kädellä. Niin se on aina ollu ja tulee olemaan. Ennen nuo nuoret miehet kuolivat sodissa, nyt auto-onnettomuuksissa yms. Julmaa kyllä, mutta näin tämä maailma toimii. Jostain on karsittava kun yli-kansoitus iskee..
Ihmisiä kuolee joka puolella kaiken aikaa ja sille ei voi mitään. Ja mikä tekee, sinun, minun, tutun, lapsen, vanhuksen, suomalaisen, kehitysmaalaisen hengestä arvokkaamman tai eriarvoisen. Kuollut kun kuollut, takaisin sitä ei saa. Surra voi ja pitääkin mutta ei se mitään muuta.
Tämä postaus on täynnä niin räikeitä asiavirheitä että silmiin sattuu!
..luonnollista karsintaa, jota Linkolakin kannattaa. Eli luonto karsii heikkoa ja epäkelpoa geenistöä julmalla kädellä. Niin se on aina ollu ja tulee olemaan. Ennen nuo nuoret miehet kuolivat sodissa, nyt auto-onnettomuuksissa yms. Julmaa kyllä, mutta näin tämä maailma toimii. Jostain on karsittava kun yli-kansoitus iskee.. Ihmisiä kuolee joka puolella kaiken aikaa ja sille ei voi mitään. Ja mikä tekee, sinun, minun, tutun, lapsen, vanhuksen, suomalaisen, kehitysmaalaisen hengestä arvokkaamman tai eriarvoisen. Kuollut kun kuollut, takaisin sitä ei saa. Surra voi ja pitääkin mutta ei se mitään muuta.
illuusiota.