Jippiii!! mulla on uusi auto..
Kommentit (8)
Ei mulla ole varaa mitään ihan uusia ostaa.
Mies oli tilannut auton, luulin että se tilaa sen golfin firmalleen, sen sijaan se tuli eilen illalla töistä kotiin autolla ja pudotti mulle avaimet ja rekisteriotteen. Siinä on mun nimi. Se sano että olen ansainnut parempaa kuin jonkun japsi-corollan. Auto ei ole kuin Volkswagen golf 2.0GTD, siis diesel, mutta aika kivasti kulkee. Ja se on punainen!
Mies oli tilannut auton, luulin että se tilaa sen golfin firmalleen, sen sijaan se tuli eilen illalla töistä kotiin autolla ja pudotti mulle avaimet ja rekisteriotteen. Siinä on mun nimi. Se sano että olen ansainnut parempaa kuin jonkun japsi-corollan. Auto ei ole kuin Volkswagen golf 2.0GTD, siis diesel, mutta aika kivasti kulkee. Ja se on punainen!
Ottaisin tuollaisen koska vaan! Onnea molemmille uuden auton saaneille :)
ja siinä on 170 hv. Varmasti kulkee kivasti... eri asia on, onko tuo järkevä auto lainkaan...
Taidat olla kateellinen vaan...
Onnea molemmille uuden auton omistajille!
Hyi helvetti mua risoi syksyllä kun piti ostaa auto. Ihan pahoin voin kun piti kirjoittaa paperit. Mies sai sen valita kun en halunnut ajatella edes koko asiaa. Myyjäkin jo näki mun happamasta naamasta, että autosta ei kauheesti kannata mainita mitään. Yäkh kun tollanen pitää olla, mutta kun on pakko olla.
minä ostin omilla rahoillani peugeotin 407:n vuosi sitten. Ihan kiva, turhan iso yhdelle ihmiselle. Ja punainen, tottakai. Mutta en ymmärrä miksi ranskalaisia haukutaan, minä olen ajanut jo 64000 reilu vuodessa (ostettu elokuu 2008) ja on toiminut kuin unelma.
Mä luulen että se myyjä on vain ajatellut että sulla ei oo mitään käytöstapoja ja säälinyt sun ukkoa kun joutuu moista tapausta kattomaan päivästä toiseen.