Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten onnistuisin miehen pahoinpitelyn, vittuilun ja mäkättömisen?

Vierailija
27.11.2009 |

Vai pitäiskö vaan jakaa lusikat ja laittaa kannat vastakkain?

Kun ukko ei muutu enkä minä muutu niin että hyväksyisin hänen tekemättömyyttään enää.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pitäiskö vaan jakaa lusikat ja laittaa kannat vastakkain? Kun ukko ei muutu enkä minä muutu niin että hyväksyisin hänen tekemättömyyttään enää.

suosittelisin että lätkisit vähän helvatan nopeesti pois,ite olen ollut tollaisessa suhteessa...ei tuu toimimaan,aloita uusi elämä.

Vierailija
2/15 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisesti pahoinpitely ei ole suotavaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos ymmärsin oikein, mies pahoinpitelee, mököttää ja onko tekemättömyys ettei osallistu kotitöitä vai mitä? Mitä sinun pitäisi onnistua?

Joka tapauksessa jos ymmärsin oikein, jo väkivallan takia lähde ja äkkiä!

Vierailija
4/15 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään vaikka satoja kertoja kiltisti ja vähemmän kiltisti sanon. Lopulta mulla itsellä palaa hermo ja pistelen ukkoa turpaan.

Mutta ukko petti minua ja mielestäni on pahoinpitelynsä itse ansainnut ja aiheuttanut.

Vierailija
5/15 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ukkosi olisi pettänyt itsensä arja Halosen kanssa sulla ei ole oikeutta vetää turpiin. toivottavasti ukkosi erottaa sinun kaltaisesi paskan. hän ansaitsee parempaa.

Vierailija
6/15 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en halua olla enää päivääkään yhdessä. Ja siksi en välitä pätkääkään miten ukkoa kohtelen, heittelen sitä kaikilla tavaroilla, hakkaan jos tulee lähelle ja vittuilen joka asiasta jos erehtyy mun näkökenttään.

Ei enää se vähäinenkin kunnioitus ja yhteiseen hyvään pyrkiminen loppui minun puoleltani siihen että ukko jäi kiinni pettämisestä.

En ymmärrä miksi se ei jo tajua kerätä kamppeitaan ja häipyä.

Vierailija
7/15 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala akka!

Vierailija
8/15 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan yks hailee tuleeko ukko huomenna kotiin vaiko ei, kunhan vie nuo paskahajuiset kamppeensa tuosta oven takaa mennessään ennenkuin jätehuolto noukkii ne kyytiin.

Vierailija
9/15 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti. Sun kannattaa hakea apua itselle, ihan oman hyvinvointisi takia. lähti mies tai ei, hae apua.

Vierailija
10/15 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nurkista pyörimästä. Savustan sen ulos ennen joulua.

Vierailija
11/15 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivääkään. Enkä ole nytkään muuten kuin siksi että tartten ilmaisen lapsenvahdin aina kun mulla on omaa menoa.

Vierailija
12/15 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkenen epäillä. Viestiesi perusteella sulla taitaa olla ongelmia enemmänkin.

nurkista pyörimästä. Savustan sen ulos ennen joulua.

Vierailija
13/15 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä paranna. Oltiin just viikko kolmistaan lasten kanssa ja meillä oli tosi kivaa ja sain tehtyäkin vaikka mitä.

Heti alkoi vituttaa kun ukko palasi kotiin ja nyt vedän sidukkaa vaikka taidan olla raskaana, mutta en välitä paskaakaan.

Vierailija
14/15 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et oo provo, olet sairas. hanki apua!

Vierailija
15/15 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryyppäämisellä itsestään kuolee, sitten menen kaavintaan. Huomennakin lähden baariin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä