Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso istukka

Vierailija
27.11.2009 |

Osaisko joku kertoa suurentuneen istukan riskeistä?? En ole koulutettu uä-tutkimuksen tekijä mutta katselin tuossa maha-asukkia juuri itse, ja kiinnitin huomiota selkeästi isokokoiseen istukkaan -verraten kohdun ja sikiön kokoon. Googlettamalla löysin tietoa vain pienen istukan riskeitä, niitä piisasikin, no eipä ole ainakaan niistä huolta..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et iso tai pieni istukka voi olla jotenki vaarallinen tai jotain...

Vierailija
2/4 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni vauvat 4300 g - 5150 g, 53-55 cm, joka kerran istukka painanut vähintään 1 kg. Vauvat voineet superhyvin, eivät siis mitään sokerivauvoja vaan isoja ja pitkiä muuten vain.

Mulla istukat n. 400 g ja kolmen kilon vauvat.

Joskus tätä kaveripiirissä pohdittiin, ja todettiin, että kaikilla isolla vauvoilla oli ollut isot istukat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eipä ollut enää iltatunteina lekuria lähellä jolta oisin voinut kysyä. Kun tein siis uä-tutkimusta itse itselleni. Toivottavasti istukka ja sikiö eivät olisi nyt kuitenkaan liian suuria, täytynee kiinnittää asiaan huomiota ensi kerralla kun on ihan osaavaa henkilökuntaa paikalla.

Vierailija
4/4 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen uä-koneen oikein löysit? Ei istukkaa mitata mitenkään uä:llä. Istukkahan voi olla ihan normaali - ja todennäköisesti onkin. Lulltavasti se oli vain sopivasti näkösällä kun ultrasit. Jos olisi ollut takaseinäistukka, et välttämättä olisi nähnyt siitä juuri mitään. Relaa vähän ja lopeta ultrien tekeminen, jos et niistä mitään ymmärrä...